Медіавиробництво: промоція
Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
            Назва дисципліни
        
        
            Медіавиробництво: промоція
        
    
            Код дисципліни
        
        
            061 «Журналістика»
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            5
        
    
            Результати навчання
        
        
            1.1	  Знати теорію рекламних і ПР-комунікацій в інтернеті.
1.2	Знати принципи  формування якісного діджитал-контенту та його просування за допомогою онлайн-каналів.
1.3	Знати способи  впливу на громадську думку за допомогою інструментів  онлайн-комунікації.
2.1	Розробляти комунікаційну стратегію для промоції медіапродуктів в інтернеті.
2.2	Правильно обирати канали комунікації для промоції медіапродуктів
2.3	 Формувати контент комунікацій за допомогою різних методів і засобів.
3.1	Презентувати результати своє праці. Дискутувати та аргументовано відстоювати власну думку. Надавати оцінку роботі колег. 
3.2	Злагоджено працювати у проєктній  команді під час створення моделей промоції діджитал-проєктів.
4.1	  Самостійно опрацьовувати матеріал, керувати своїм часом.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            1. Знати основи комунікаційної діяльності.
2. Володіти елементарними навичками створення комунікаційного контенту.
3. Вміти працювати з науковими та навчальними джерелами.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Метою вивчення дисципліни є формування у студентів розуміння теоретичних основ і практичних навичок промоції медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання ПР-технологій, принципів рекламного менеджменту та медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу. Дисципліна допомагає опанувати практичні методи та інструменти просування проєктів у сучасному цифровому світі з урахуванням потреб цільової аудиторії, специфіки та позиціювання продукту, комунікаційної активності конкурентів та інших чинників.  
Дисципліна «Медіавиробництво: промоція» охоплює вивчення специфіки й принципів рекламної та ПР-діяльності для просування медіапродуктів у онлайн-просторі та ґрунтується на методах ефективного використання каналів цифрових комунікації й створення відповідного текстового й візуального контенту. Вона має на меті сформувати у студентів знання і практичні вміння у сфері предметної спеціалізації, ознайомити з підходами у розробленні комунікаційної стратегії й тактики просування медіапродуктів в інтернеті, а також навчити оперувати засобами цифрового маркетингу. Дисципліна спрямована на розвиток навичок ефективної командної роботи, координування діяльності з колегами під час спільного створення діджитал-проєктів. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1.	Роулс Деніел. Цифровий брендинг. Повне покрокове керівництво зі стратегії, тактики, інструментів та вимірювань, Київ: Фабула, 2020.
2. Біденко С., Золотаревич І. Репутаційний антистрес: Інструктор для власників і топ-менеджерів бізнесу / Сергій Біденко, Ірина Золотаревич. Київ : Yakaboo publishing, 2021, 224 с.
3. Балабанова Л.В., Юзик Л.О. Рекламний менеджмент: підруч. Донецьк: ДонНУЕТ, 2016, 414 с.
4. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2014, 440 с.
5. Halvorson K. Content Strategy for the Web : Second edition. Berkeley, California : New
Riders, 2012, 198 p.
6. Грантрайтінг. Методичні рекомендації для органів публічної влади щодо написання
проектних заявок : посібник. Харків : Регіональний центр міжнародних проектів і
програм, 2013, 78 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекція, практичні заняття, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Кожен модуль включає в себе проведення лекційних та практичних занять. Після кожного з них студентам надаються питання та завдання для підготовки до практичних занять. Самостійна робота передбачає опрацювання джерел, виконання завдань до кожної теми, а також поетапне розроблення діджитал-проєкту. 
Оцінювання успішності знань студентів здійснюється у двох формах: семестрове оцінювання (практичні заняття, тести, самостійна робота, модульна робота) і підсумкове оцінювання (іспит).
Успішне виконання завдання (практичні заняття, самостійна робота, іспит) – отримання за роботу не менше 60% від максимальної оцінки.  
Загальна сума балів – 100 балів (із них семестрове оцінювання – максимум 60 балів, підсумкове оцінювання (іспит) – максимум 40 балів).
Після завершення модулів 1-4 та 5 проводяться дві модульні контрольні роботи у вигляді тесту (оцінювання теоретичних і практичних знань, пов’язаних із темами програми).
        
    
            Мова викладання
        
        
            українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни