Психологія вищої школи
Освітня програма: ОНП Політологія. Денна форма навчання 2021
Структурний підрозділ: Філософський факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Психологія вищої школи
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ОК 2
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Обов’язкова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2024/2025
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            1 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 2. Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання з політології, що включають сучасні наукові здобутки у сфері професійної діяльності або галузі знань і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у галузі та на межі галузей знань.ПРН 3.	Вільно спілкуватись усно і письмово українською	та англійською	мовами	при обговоренні професійних питань, досліджень та інновацій в сфері політології. ПРН 7.	Здійснювати управління складною діяльністю у сфері політики, політології та у ширших контекстах, розробляти плани і заходи з їх реалізації, забезпечувати якість освіти, оцінювати ефективність і результативність діяльності.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Дистанційне навчання
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Студенти мають знати існуючі у системі філософської думки традиції, вчення, теорії, концепції, методології, підходи, вивчення особистості та групи; базові категорії філософії, загальної, соціальної психології, онтогенетичні закономірності становлення психічних властивостей, станів і процесів, процесів формування та розвитку особистості та соціальних спільностей. 2. Вміти абстрактно мислити, аналізувати, синтезувати науковий матеріал, вести його пошук та опрацьовувати, застосовуючи інтелектуальні практики, досліджувати і пояснювати явища життя, застосовуючи філософські та загальнонаукові методи. 3.	Володіти елементарними навичками культурної рефлексії і осягнення засад буття, пізнання і людської діяльності; здійснення інтелектуального пошуку; застосування сучасних інформаційно-технічних засобів для вирішення завдань професійної діяльності; інтелектуальної комунікації, мовно-текстологічної здатності; генерування нових ідей, оцінювання результатів та якості професійної діяльності. 
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна «Психологія вищої школи» спрямована на спеціальну підготовку фахівців у питаннях освітньо-професійної соціалізації студентів, розвитку їх особистості та науково-педагогічної діяльності викладача. Дисципліна дозволяє практично розвинути вміння організовувати навчально-виховну роботу у закладі вищої освіти. Зміст дисципліни розкриває психологічні закономірності, чинники, ефекти освітньо-професійної соціалізації особистості, яка набуває вищу освіту зі спеціальності «політологія». Програма курсу розкриває інноваційний досвід застосування наукового доробку психологів-попередників у практиці роботи з психологічними феноменами, породженими навчанням особистості у закладі вищої освіти.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            1. Власова О. І., Семиченко В. А., Пащенко С. Ю., Невідома Я. Г.Психологія вищої школи / за ред. О. І. Власової : підручник. Київ: ВПЦ "Київський університет", 2014. 470с. 2.	Дуткевич Т.В., Максимчук Н.П.Психологія вищої школи (курс лекцій): Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський, 2011. 228 с. 3.	Мащенко Н. І. Основи педагогіки і психології вищої школи: Курс лекцій. Кременчук, 2006. 272 с. 4. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: навч. посіб. для магістрантів і аспірантів. Київ: ТОВ «Філ-студія», 2013.  316 с. 5. Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі.  Київ: Вища школа, 2005. 240 с. 6.	Франчук Т.Й. Цілісний освітній простір: основи формування Кам’янець-Подільський: Ред.вид, 2009. 244 с.  7. Чернілевський Д.В., Томчук М.І. Педагогіка та психологія вищої школи: Навч. посібник. Вінниця: Вінницький соціально-економічний ін-т ун-ту «Україна», 2006. 402 с.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, семінари, самостійна робота
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Усна доповідь, доповнення та участь в дискусіях на семінарах: 21/ 35 балів
Тестові завдання: 12 / 20 балів
Психодіагностичний практикум:  12 / 20 балів
Написання есе: 3 / 5 балів
Підсумкова контрольна робота: 12/20 балів
        
    
            Мова викладання
        
        
            Українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни