Педагогіка
Освітня програма: Геоморфологія та природопізнавальний туризм
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Педагогіка
Код дисципліни
ВБ 3.4.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Р10. Знати цілі сталого розвитку та можливості для їх досягнення у професійній сфері геоморфології та природопізнавального туризму в тому числі в Україні.
Р11. Дотримуватися морально-етичних аспектів досліджень, чесності, професійного кодексу поведінки.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості;
3) розуміння сутності основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються механізми організації впливу на особистість в процесі її освіти і навчання, аспекти всебічного розвитку особистості шляхом навчання і виховання; формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідоме оволодіння професійно-педагогічними вміннями та навичками; формування теоретичних уявлень про педагогіку як науку, її об’єкт, предмет, мету, завдання; ознайомлення з поняттями, категоріями та методами педагогіки; з’ясування її значущості в системі наук. Зміст розкривається у двох модулях: 1) загальні основи педагогіки, теорія освіти і навчання; 2) теорія виховання різних категорій дітей та молоді. Важливе місце в курсі відводиться набуттю практичних навичок у ситуаціях освітньої діяльності закладу освіти.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех І. Д. Виховання особистості: [підруч.] / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2008. – С. 426 – 482.
2. Волкова Н. П. Педагогіка: навч. посіб. / Н. П. Волкова. – [3-тє вид.]. – К. : Академвидав, 2009. – С. 14 – 18.
3. Галус О. М. Порівняльна педагогіка: навч. посіб. / О. М. Галус, Л. М. Шапошнікова. – К. : Вища школа, 2006. – 215 с.
4. Зайченко І. В. Педагогіка: навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. В. Зайченко. – [2-ге вид.]. – К. : Освіта України, "КНТ", 2008. – С. 6 – 25.
5. Кузьмінський А. І. Педагогіка: [підруч.] / А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. – К. : Знання, 2007. – С. 43 – 47.
6. Левицька Л.А. Реабілітаційна педагогіка ФОП Ямчинський О.В.2019.-c.1-298
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція, практичне завдання
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення педагогічних задач. Модульні контрольні роботи виконуються і оцінюються після завершення модулю і включають в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і заліку.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Ольга
Василівна
Плахотнік
Кафедра педагогіки
Факультет психології
Факультет психології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра педагогіки
Факультет психології