Давня індійська міфологія

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Давня індійська міфологія
Код дисципліни
ДВС.1.10.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2022/2023
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Ірану та України. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 19. Мати навички участі в наукових та прикладних дослідженнях у галузі філології. ПРН 21. Застосовувати знання з лінгвокраїнознавства Індії.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисциплін «Вступ до східної філології», «Лінгвокраїнознавство східної мови», «Усна та давня східна література»
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із загальними теоретичними питаннями з проблеми вивчення міфології, дати картину давньоіндійської міфологічної системи та сформувати у студентів цілісне уявлення про феномен міфу. Дисципліна відноситься до блоку дисциплін вільного вибору студента і має теоретичне спрямування.
Рекомендована та необхідна література
1. Бгаґавадґіта. Переклад Дмитра Бурби. К.: Фоліо, 2020. 2. Міфи Давньої Індії: Для ст. шк. віку / Упоряд., переказ із гінді, післямова С.І. Наливайка; Мал. М.С. Пшінки. К.: Веселка, 1992. 3. Наливайко С. Індійський міф. Український коментар. К.: ФОБ Стебеляк, 2010. 4. Keay J. A History of India, Harper Collins, 2000. 5. Thapar R. The Penguin History of Early India. Penguin, 2002.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчання відбувається у вигляді інтерактивних лекцій, семінарських занять, самостійної роботи студентів. Самостійна робота студентів передбачає підготовку до таких видів діяльності: відповіді на семінарських заняттях, доповіді з аналізом наукової літератури, презентації, реферати із запропонованих для опрацювання тем.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання здійснюється із розрахунку: усні відповіді, письмові завдання, презентації – 36/60 балів, модульні контрольні роботи – 12/20 балів, підсумкова контрольна робота – 12/20 балів. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують оцінку «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано». Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання контрольної роботи. Шкала відповідності підсумкових балів: 60-100 – зараховано; 0-59 – не зараховано.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології