Хай-тек маркетинг

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Менеджмент інноваційної діяльності"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Хай-тек маркетинг
Код дисципліни
ОК 1.1
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах. ПРН 15. Ідентифікувати та класифікувати нові задачі в сфері менеджменту, описувати, аналізувати та оцінювати відповідні об’єкти, явища та процеси, обирати оптимальні методи їх дослідження. ПРН 16. Демонструвати знання маркетингових моделей дифузії інновацій й вміння застосовувати методичний інструментарій маркетингу радикального інноваційного продукту для розробки маркетингових стратегій на високотехнологічних ринках.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Маркетинг», «Менеджмент», «Статистика для економістів», «Маркетингові дослідження», «Стратегічне управління», «Організація та управління нововведеннями». 2. Знання теоретичних основ макро- та мікроекономіки, психології, соціології, права, економічної теорії, фінансів, економіки підприємства. 3. Вміти розраховувати економічні та маркетингові показники, обробляти статистичні дані, аналізувати статистичну інформацію. 4. Володіти елементарними навичками: математичного моделювання, прогнозування, користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft PowerPoint.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Змістовий модуль 1. «Маркетинг в інноваційній діяльності підприємства». У модулі вивчаються питання трансформації сучасної парадигми маркетингу, концепції інноваційного маркетингу, латерального маркетингу, маркетингові дослідження в інноваційній діяльності підприємства, сегментування ринку нового продукту та прогнозування попиту на нововведення. 2. Змістовий модуль 2. «Маркетинг радикального інноваційного продукту». У модулі розглядаються питання життєвого циклу прийняття радикальних інноваційних технологій споживачами, психографічні портрети груп споживачів хай тек продукції, особливості ціноутворення та дистрибуція хай-тек продукції, конкурентне позиціювання хай-тек продукту.
Рекомендована та необхідна література
1. Geoffrey A. Moore – Crossing The Chasm: Marketing and Disruptive Products to Mainstream Customers. 2001. 174 р. 2. Geoffrey A. Moore. Inside the Tornado: Strategies for Developing, Leveraging, and Surviving Hypergrowth Markets. 2010. 154 р. 3. Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: дослідження, сегментування, прогнозування: Навчальній посібник. –– К.: Атіка, 2010. – 240 с. 4. Фірсова С.Г. Маркетинг нововведень: практикум. Навчальний посібник / С.Г. Фірсова. – Вінниця: ТОВ «Ніланд-ЛТД», 2017. – 152 с.Жилінська О., Фірсова С.. 5. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: [монографія] / авт. кол.: М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна та ін. за заг. ред. д.е.н., проф. М.А. Окландера. – Одеса: «Астропринт», 2017. – 292 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Проблемно-орієнтоване навчання: лекції, семінарські заняття, дискусія, розгляд ситуаційних та практичних завдань, проведення ділової гри, розгляд практичних ситуацій, творчі індивідуальні завдання, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Контрольна робота 1 – РН 1.1; 1.2.; 2.1 – 10 балів/ 6 балів 2. Розрахунково-аналітичні завдання – РН 2.4 – 20 балів/ 12 балів 3. Практичні завдання – РН 1.2.; 2.5; – 9 балів/ 5 балів 4. Практичні завдання з елементами дискусії – РН 1.1; 2.2; 2.3; 2.5.; 3.1;3.2; 3.3; 4.1; 4.2; 4.3;4.4;4.5;4.6 – 11 балів/ 7 балів 5. Контрольна робота 2 – РН 1.3.; 2.3; 2.5; – 10 балів/ 6 балів Підсумкове оцінювання проводиться у формі екзамену максимальна оцінка 40 балів (рубіжна оцінка 24 бали).
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності
Економічний факультет