Управління міжнародним маркетингом
Освітня програма: Бізнес-адміністрування і консультування. З можлив. подвійного дипломув. з Ун-ом Мачерата, Італія
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Управління міжнародним маркетингом
Код дисципліни
ОК.8
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
ПРН5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
ПРН8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
ПРН11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
ПРН15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результативність із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: сутність управлінських систем міжнародного підприємництва, зміст економічних показників, методи організації та та управління міжнародним маркетингом.
2. Вміти: аналізувати бізнес-середовище міжнародного підприємництва, обробляти статистичні дані, приймати управлінські рішення у сфері міжнародного маркетингу.
3. Володіти навичками: користування Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel.
Зміст навчальної дисципліни
Основні принципи та методи управління міжнародною маркетинговою діяльністю в умовах глобалізації товарних ринків.
Наявні такі змістовні модулі:
-«Умови ефективного управління міжнародним маркетингом».
-«Система управління функціональними напрямами міжнародного маркетингу»
Рекомендована та необхідна література
1. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг : підручник / О. Л. Каніщенко. – К. : Видавничо- поліграфічний центр "Київський університет", 2016. – 480 с.
2. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств. Київ: ВПЦ. 2007. – 407 с.
3. Kanishchenko O.L. International Marketing: study text and cases: Textbook. K. : Publishing and polygraph center “Kyiv University”, 2012. – 143 p.
4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ
«Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.
5. Холенсен С. Глобальний маркетинг / Пер. с англ. Е. Носовой, К.Юрашкевича. – Мн.:Новое знание, 2004.
– 832 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекцій – 34 год.
Семінари – 18 год.
Консультації – 3 год.
Самостійна робота – 125 год.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання домашніх робіт та 2 контрольних робіт – максимально 40 балів; Оцінювання 1 проекту - максимально 20 балів;
Оцінювання 4 завдань іспиту – максимально 40 балів (10 балів за кожне завдання)
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни