Бренд-менджмент

Освітня програма: Маркетинг (освітньо-наукова)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Бренд-менджмент
Код дисципліни
1.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати принципи бренд-менеджменту та його роль у процесі управління підприємством, сутність бренду як основного елементу ринкових активів підприємства; основи створення та управління брендом в умовах висококонкурентного ринку, принципи виведення на ринок нового бренду й управління існуючим брендом на ринку; типи та ролі брендів в портфелі підприємства; критерії оцінки капіталу бренду. Вміти мислити аналітично, використовувати інформацію маркетингових досліджень; застосовувати принципи формування портфелів брендів; розробляти бренд для створення додаткової цінності підприємства на ринку.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи економічної теорії та міжнародної економічної політики, методологію наукових досліджень, головні засади стратегічного управління та міжнародного менеджменту, основи стратегічного аналізу міжнародних ринків, базові принципи економіко-математичного моделювання, ключові фактори формування глобальних та міжнародних стратегій. Вміти: аналізувати ринкову ситуацію, працювати з даними маркетингових досліджень, оцінювати ефективність діяльності підприємств, володіти навичками пошуку, аналізу та презентації маркетингової інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни передбачає вивчення характеристик бренду та його ефективної побудови. Розглядаються поняття бренду, методи створення бренду, ідентифікації бренду, позиціонування торгової марки та побудови карт сприйняття. Розкриваються основи управління брендом і системою брендів. Досліджуються показники успішності бренду, цикли управління брендами, роль бренд-менеджменту. Аналізуються особливості портфеля брендів, управління системою брендів, внутрішнє позиціонування брендів.
Рекомендована та необхідна література
1. Аакер Д. Создание сильных брендов – М.: ИД Гребенникова, 2003. – 440 с. 2. Длігач А.О. Стратегічне маркетингове управління. – К.: Алерта, 2012. – 272 с. 3. Длигач А.А. Системно-рефлексивный маркетинг. – К.: Алерта, 2014. – 400 с. 4. Длігач А.О. Нова модель бренд-менеджменту // Маркетинг в Україні, 2002. – №6. – С.25-29. 5. Миллер Д. Метод StoryBrand. Расскажите о своем бренде так, чтобы в него влюбились – Альпина Паблишер, 2020. – 232 6. Девис С.М., Управление активами торговой марки. – СПб: Питер, 2001. – 272с. 7. Прингл Х., Томпсон М. Энергия торговой марки. – СПб: Питер, 2001 – 288 с. 8. Траут Джек Новое позиционирование. – Спб.: ПИТЕР, 2000, 190 с. 9. Котлер Ф., Триас де Без Ф. Новые маркетинговые технологии. Методики создания гениальных идей – СПб: Нева, 2004. – 192 с. 10. Маркетинг: Підручник / Старостіна А.О., Длігач А.О., Гончарова Н.П. та ін. [за ред. Старостиної А.О.] – К.: Знання, 2009. – 1070 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Контрольна робота, домашня робота, виконання проекту
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни