Маркетинг

Освітня програма: Торгівля, логістика та екологічне підприємництво

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетинг
Код дисципліни
ОК19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН05. Організовувати пошук, самостійний відбір, якісну обробку інформації з різних джерел для формування банків даних у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. ПРН13. Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур. ПРН14. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. ПРН15. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати зміст основних економічних дисциплін, володіти навичками економічного аналізу, методами статистичного аналізу. Знати теоретико-методологічні та практичні засади формування, функціонування та регулювання підприємництва; знати теоретичні основи мікро- та макро- економіки, економіки підприємства менеджменту. 2. Вміти використовувати аналітичні й статистичні методи обробки економічної інформації; оцінювати, аналізувати причини та наслідки зміни споживчого та промислового ринку, з урахуванням різних невизначених ситуацій. 3. Володіти елементарними навичками математичного моделювання, прогнозування, методами економічного аналізу, оформлення й представлення даних за допомогою програм пакету Microsoft Office (Excel, Word, Power Point та ін.).
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. «Теоретичні основи маркетингу» - присвячений вивченню загальних питань концепції маркетингу, організації маркетингових досліджень, прогнозування розвитку ринку, поведінки споживачів та конкурентів, сегментуванню ринку. 2. «Розробка програм комплексу маркетингу» розглядає окремі напрями маркетингової діяльності підприємства: товарну політику, ціноутворення, організацію збуту, систему маркетингових комунікацій, що дозволяє розробити маркетинговий план підприємства.
Рекомендована та необхідна література
1. Армстронг Гаррі, Котлер Філіп. Основи маркетингу. – К.: Діалектика, 2020. 880 с. 2. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 3. Портер Майкл Е. «Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів». – К.: Наш формат, 2020. – 424 с. 4. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник. – К.: Атіка, 2008. 5. Маркетинг: теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В. Крикавський та ін.; за ред. А.О. Старостиної. – К.: Знання, 2009. – 1071 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, організація самостійної роботи студентів, семінар
Методи та критерії оцінювання
1. Змістовий модуль 1 (ЗМ1), входять теми 1-6, форма контролю – Модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів). 2. Змістовий модуль 2 (ЗМ2), входять теми 7-13, а також самостійна аналітична робота; форма контролю - модульна контрольна робота ( Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів). Підсумкове оцінювання у формі іспиту. Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною. На іспит виноситься 3 блока завдань: 1 блок – теоретичні питання; 2 блок – тестові завдання; 3 блок – ситуаційне завдання.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни