Digital-маркетинг
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Digital-маркетинг
Код дисципліни
ВБ 1.3.1.9.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття, принципи, функції маркетингової діяльності, особливості ринкової поведінки суб’єкта господарювання, методологію проведення ринкових досліджень, принципи розробки ринково-продуктової стратегії підприємства.
2. Володіти навичками визначення мету дослідження та необхідність в інформації; ідентифікації факторів ринкових загроз та можливостей; визначення сильних та слабких сторін підприємства; збору, обробки, аналізу, та інтерпретації первинної та вторинної ринкової інформації; з'ясування управлінської проблеми; розробки ринково – продуктової стратегії підприємства.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається специфіка digital - маркетингу та його сучасні базові терміни; функціональні характеристики каналів digital - маркетингу та особливості їх застосування. Вивчаються способи побудови карти шляху клієнта та специфіка воронки продажів. Розглядаються теоретичні основи визначення цільової аудиторії, створення портрету споживача, визначаються етапи розробки стратегії digital - маркетингу та висвітлюються аналітичні показники в digital - маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
Дербеньова Я.В. Сучасні світові тенденції в digital середовищі: можливості для SMM. Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо-і мікрорівнях економіки: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.− Д.:2021.− 71-74.
Дербеньова Я.В. Світові тенденції споживчої поведінки: виклики та можливості для бізнесу. Економіка, облік, фінанси і право: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.−П.:,2021.− 14-16
Chaffey D., Ellis-Chadwick F. Internet Marketing; Strategy, Implementation and Practice. Pearson Education Limited, 2020. 576 p.
Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів. Львів: Літопис, 2015. 368 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульна контрольна робота, опитування, дискусійне обговорення, захист творчого проекту, підсумкова контрольна робота.
Дискусії, опитування, модульна контрольна робота №1 (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів).
Дискусії, опитування, модульна контрольна робота №2 (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів).
Захист самостійного творчого проекту (Min. – 12 балів, Mах. – 20 балів).
Студент не допускається до складання ПКР, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 45 балів.
Якщо оцінка студента на ПКР є нижчою від мінімального порогового рівня (15 балів), то бали за ПКР не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
На ПКР виноситься 4 блока завдань:
1 блок – теоретичні питання;
2 блок – категорії;
3 блок – тестові завдання;
4 блок – розрахункові задачі.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни