Маркетингова політика комунікацій
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетингова політика комунікацій
Код дисципліни
ОК 1.31
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності.
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта.
ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні засади функціонування економіки; загальну логіку та механізм ринкової діяльності; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістових модулів: модуль 1. «Місце та роль політики комунікацій в системі маркетингу», в якому розглядаються сутність маркетингової політики комунікацій, її основні характеристики, структура та особливості. Модуль 2. «Планування процесу маркетингових комунікацій», в якому розглядаються: організація рекламної діяльності та діяльності зі зв'язків з громадськістю, прямий маркетинг і особисті продажі, дається оцінка ефективності маркетингової політики комунікацій.
Рекомендована та необхідна література
1. Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Підручник. — К.: ВПЦ «Kyiv University», 2016. - 480 с.
2. Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч.посіб.К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. – 368с.
3. Маркетинг. Навчальний посібник / Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. / за заг.ред. проф. Старостіної А.О. – К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018 – 216с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота здобувача освіти, індивідуальне завдання – це дослідження одного з інструментів маркетингової політики комунікацій та порівняння практичного досвіду його використання на прикладі певної обраної країни та України.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється впродовж семестру усіх видів робіт, включаючи самостійну роботу, виконання домашнього завдання, контрольні роботи та індивідуальне завдання.
1. Модуль 1: опитування, самостійні роботи, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
2. Модуль 2: опитування, самостійні роботи, модульна контрольна робота (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
3. Виконання та презентація індивідуального завдання (Min. – 12 балів, Mах.-20 балів).
Підсумкове оцінювання у формі іспиту:: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка – 24 бали. Іспит проходить у письмовій формі, складається з теоретичних відповідей, тестів, розрахункового завдання.
Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни