Маркетинг І
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетинг І
Код дисципліни
ОК 1.18.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
ПРН 12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
ПРН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття та закони сучасної економічної теорії, історію економіки та економічної думки, принципи, закони, функції макроекономіки та мікроекономіки.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки статистичної інформації, визначати та аналізувати фактори ринкової кон’юнктури, вміти систематизувати ринкові чинники впливу на діяльність суб’єкта господарювання.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. «Теорія та практика управління бізнесом в сучасному ринковому середовищі», який присвячено розгляду суті та змісту маркетингу як теорії і практики прийняття управлінських рішень, сучасної концепції маркетингу, сутнісних елементів та принципів взаємодії між ними.
Змістовий модуль 2. «Розробка ринкових стратегій підприємства», який розглядає прийняття управлінських рішень відносно ринкової стратегії компанії, етапи цільового маркетингу, принципи відбору привабливих сегментів, розробку конкурентної стратегії та стратегії позиціонування.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг : Посібник / А.О.Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара – К. : «НВП «Інтерсервіс», 2020.
2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017.
3. Маркетинг: Підручник / Старостіна А. О., Длігач А. О., Гончарова Н. П., Крикавський Є. В. та ін.; за заг. ред. Старостиної А. О. - К.: Знання, 2009. - 1070 с.
4. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. – 347 с.
5. Петруня Ю. Є. Маркетинг : навчальний посібник / Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – 3-тє вид., переробл. І доповн. – Дніпропетровськ : Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.
6. Бест Р. Маркетинг от потребителя / Р. Бест ; пер. с англ. [С. Памфилова и Н. Брагиной]. – 4-е изд. – М. : Манн, Иванов и Фербер, 2015. – 741 с.
7. Armstrong G. Principles of Marketing (17th ed.). Pearson, 2017. - 736 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, індивідуальний проект, групові задання
Методи та критерії оцінювання
Усна доповідь, опитування, презентація, тестування
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни