Корпоративна культура
Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Корпоративна культура
Код дисципліни
ДВС.1.10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
10 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 6. Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.
ПРН 7. Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки.
ПРН 10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності. ПРН 12. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
ПРН 19. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основи економіки підприємства та менеджменту.
2. Вміти обґрунтовувати власну думку, працювати в команді.
3. Володіти знаннями в сфері економіки праці та соціально-трудових відносин.
Зміст навчальної дисципліни
Розкриваються теоретичні та організаційні основи корпоративної культури. Аналізуються прояви корпоративної культури в різноманітних аспектах діяльності підприємства. Дисципліна важлива у підготовці економістів для сучасних підприємств і корпорацій, оскільки дає розуміння сутності, функцій та значення корпоративної культури в управлінні сучасним підприємством та навички щодо її формування і розвитку.
Рекомендована та необхідна література
1. SCHEIN, Edgar H. Organizational Culture and Leadership. 2020.
2. BASHFORTH, Kirsty. Culture Shift: A Practical Guide to Managing Organizational Culture. Bloomsbury Publishing, 2019.
3. Грішнова О.А. Брінцева О.Г. Корпоративна Культура: навч. посібник. – К.: КНУ імені Тараса Шевченка, 2013. – 60 с.
4. Соціальна відповідальність: навч. посіб./[А.М.Колот, О.А.Грішнова та ін.]; за заг. Ред.. д.е.н., проф.. А.М.Колота. – К.: КНЕУ, 2015. – 519 с. 45,8 д.а., (інд – 7,1 д.а.)
5. Грішнова О.Міщук Г., Олійник О. Соціальна відповідальність у трудових відносинах: теорія, практика, регулювання ризиків // Монографія. Монографія. – Рівне: НУВГП, 2014. – 217 с. 10,2 д.а. (Інд – 1,5 д.а.)
6. Grishnova O., Cherkasov A., Brintseva O. Transition to a new economy: transformation trends in the field of income and salary functions // Problems and Perspectives in Management Volume 17 2019, Issue #2, pp. 18-31.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар. Участь в дискусії на семінарах, обговорення завдань, виконання практичних завдань (задачі, кейси). Виконання дослідження на обрану тему і презентація його результатів. Тести. Кейси тощо.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання 60 балів максимум / 36 балів мінімум:
Усне опитування, дискусія – 20 балів / 12 балів;
2. Виконання індивідуальних практичних завдань – 60 балів / 36 балів
3. Захист самостійної роботи (Розробка основних елементів корпоративної культури для визначеного підприємства) – 20 балів / 12 балів;
Підсумкове оцінювання: 40 балів максимум / 24 бали мінімум:
Підсумковий контроль здійснюється у формі захисту на заліку самостійної роботи, який оцінюється максимум у 20+20 балів. Підсумкова оцінка з дисципліни студенту виставляється за результатами роботи протягом семестру як сума балів, отриманих впродовж навчального семестру, включаючи бали, отримані за виконання самостійної роботи та підсумкового її захисту.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни