Інноваційні моделі бізнесу

Освітня програма: Освітньо-професійна програма "Економіка бізнесу"

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Інноваційні моделі бізнесу
Код дисципліни
ДВС.2.06
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 10. Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність їх діяльності. ПРН 12. .Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. ПРН 15.Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. ПРН 21. Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні напрями розвитку інновацій у підприємствах у зарубіжній практиці; основні положення українського законодавства щодо створення, розвитку та управління підприємствами в Україні; методологію визначення інновацій в підприємницькому секторі; види інноваційної діяльності господарюючих суб’єктів на товарних ринках і методи її здійснення; методи державного регулювання інноваційної діяльності підприємств; види креативної діяльності підприємства та методи визначення її ефективності; загальні та спеціальні вимоги до реклами, права та обов’язки суб’єктів рекламного ринку. 2. Володіти елементарними навичками визначати вплив чинників бізнес-середовища на діяльність підприємства; визначити та розраховувати основні показники діяльності підприємства, за якими встановлювати стан підприємства.
Зміст навчальної дисципліни
Вивчення навчальної дисципліни є кількісна характеристика та якісна ідентифікація інноваційного статусу підприємства як цілісної високоорганізованої системи. Предмет і об’єкт економічного діагностування визначають основні аспекти, яким приділено особливої уваги при вивченні навчальної дисципліни.
Рекомендована та необхідна література
1.Alec J. Ross. The industries of the Future. - Simon & Schuster, - 2016, 215 p. 2.Chesbrough, H. Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology. - Harvard Business School Press. – 2006, 226 p. 3.Інноваційний розвиток підприємства [текст]: навч.посіб./ Пугач А.М., Демчук Н.І., Довгаль О.В., Крючко Л.С., Тягло Н.В.– ФОП Швець В.М., 2018. - 348с. 4.Кларк Т., Остервальдер О., Піньє І. Твоя бизнес-модель. Системный подход к построению карьеры. Альпіна Паблішер Україна.-2018.-258 с. 5.Кравченко Т.В., Магомедова А.М., Онисенко Т.С. Креативність в системі векторів./ Об’єднанi наукою: перспективи мiждисциплiнарних дослiджень — Київ: ВПЦ «Київський унiверситет», 2017. – С. 47-50. 6.Остервальдер А. Построение бизнес-моделей: Настольная книга стратега и новатора. Альпіна Паблішер Україна.- 2020.- 288 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Тестування, опитування, доповнення (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3) - 10 б. / 6 б. 3. Розв’язування практичних задач та кейсів (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 10 б. / 6 б. 4. Модульна контрольна робота № 1 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3)( За темами 1-7) - 10 б. / 6 б. 5. Модульна контрольна робота № 2 (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3) ( За темами 8-12) - 10 б. / 6 б. 6. Захист звіту з виконання завдань для самостійної роботи студента (РН 1.1;1.2; 2.1-2.3;3;4) - 20 б. / 12 б. Підсумкове оцінювання у формі іспиту: максимальна оцінка 40 балів, рубіжна оцінка 24 бали. На іспиті студент виконує індивідуальну роботу. Студент не допускається до екзамену, якщо під час семестру набрав менше 36 балів. Для допуску до іспиту обов’язково написати 2 модульні контрольні роботи. Оцінка за іспит не може бути меншою 24 балів для отримання загальної позитивної оцінки за курс.
Мова викладання
Українська