Іноземна мова для академічних цілей_2 сем.

Освітня програма: Картографія та географічні інформаційні системи

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова для академічних цілей_2 сем.
Код дисципліни
ОК 5.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
говоріння діалогічне мовлення: - спілкуватись доволі ефективно в конструктивних ситуаціях та коротких бесідах за умови, що співрозмовник допоможе в разі необхідності; - ставити запитання і відповідати на запитання, обмінюватись думками на теми, що вивчаються; монологічне мовлення: - розповісти історію або описати предмет у вигляді короткої серії простих фраз та речень на зразок списку; - робити дуже короткі, підготовлені висловлення, зміст яких передбачений і зрозумілий для слухачів, що готові до комунікативної співпраці; письмо: - писати короткі, прості записки та повідомлення, пов’язані з темами, що вивчаються; - писати дуже прості особисті листи з висловленням вдячності та вибаченням;
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма курсу передбачає вирішення таких завдань: • переорієнтувати студентів у психологічному плані на сприйняття іноземної мови як зовнішнього джерела інформації й засобу комунікації; • підготувати студентів до природної комунікації в усній і письмовій формах за фахом; • навчити студентів вбачати в англійській мові засіб одержання, розширення і поглиблення системних фахових знань, а також засіб самостійного підвищення своєї професійної кваліфікації; • розкрити перед студентами потенціал англійської мови як можливості розширення власних мовних, мовленнєвих, лінгвосоціокультурних та інших компетенцій зі спеціальності • сприяти в оволодінні студентами таких компетенцій: К04. Здатність працювати в міжнародному контексті. К16. Знання основних сучасних положень фундаментальних наук стосовно походження, розвитку та будови Всесвіту, здатність їх застосовувати для формування світоглядної позиції.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає в удосконаленні вміння іншомовної комунікації, розуміння оригінальної професійно-орієнтованої та академічної літератури, формуванні необхідної комунікативної спроможності в усній і письмовій формах у межах тематики, необхідної для майбутньої професійної діяльності студента. Досягненню поставленої мети сприяє використання методу аналізу ситуацій під час практичних занять. Основними формами контролю аудиторної і самостійної роботи студентів є підготовка презентацій, доповідей, написання есе, ділових листів, виконання контрольних робіт.
Рекомендована та необхідна література
1. Murphy, Raymond. Essential Grammar in Use: a self-study reference and practice book for elementary students of English. – Cambridge University Press, 1990. – 296 p. – ISBN 0-521-357705. 2. Helen Naylor with Raymond Murphy. Essential Grammar in Use: Supplementary Exercises with Answers. – Cambridge University Press, 1996. – 106 p. – ISBN 0-521-46997-x. 3. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 1. – Express Publishing, 2004. – 142 p. – ISBN-13: 978-1-84465-594-5. 4. Michael McCarthy, Felicity O’Dell. English Vocabulary in Use: – Cambridge University Press, 1999. – 168 p. – ISBN 0-521-599571. 5. Hackett, Jay. K. & Moyer, Richard, H. &. Adams, Donald, K. Merrill Science Program Components, K-6. – Merrill. 6. Starshinova, E. K. English for Students of Geology. – Moscow: Vysšaja Škola, 1978.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
ПР03. Вміти спілкуватися з фахівцями та експертами різного рівня інших галузей знань, у тому числі в міжнародному контексті, в глобальному інформаційному середовищі. ПР05. Планувати і здійснювати наукові експерименти, писати наукові роботи за фахом.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання в ІІ семестрі (у формі письмового іспиту). Іспит складається з виконання тестових завдань (100 балів).
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра іноземних мов природничих факультетів
Навчально-науковий інститут філології