Іноземна мова (друга). Фаховий переклад

Освітня програма: Туризм (ОС Бакалавр, денна)

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова (друга). Фаховий переклад
Код дисципліни
ВБ.2.3.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 9. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки. ПРН 13. Встановлювати зв'язки з експертами туристичної та інших галузей. ПРН 25. Демонструвати роль науки в практичній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування студентами другого року навчання курсу іспанської мови на рівні А1-А2.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова (іспанська). Фаховий переклад» для студентів географічного факультету є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо- кваліфікаційним рівнем «бакалавр» галузі знань 24 Сфера обслуговування, спеціальності 242 Туризм. Дисципліна є дисципліною вибору студента. Викладається в V семестрі ІІІ курсу в обсязі – 90 год. (3 кредити ECTS), зокрема: лекції – 18 год., практичні – 16 год., самостійна робота – 54 год., консультації – 2 год. У курсі передбачено 1 змістовий модуль.
Рекомендована та необхідна література
1. Серебрянська А.О. Іспанська мова для початківців : підручник для студ. вищ. навч. заклад. / А.О. Серебрянська, Т.М. Серебрянська. – 3-тє вид., виправ. – Вінниця : Нова Книга, 2015. – 544 с. 2. Шевченко Л. Науково-методична розробка «Іспанія: геолінгвістичний аспект» (для студентів третього-четвертого курсів географічного факультету). – К.: ВПЦ Київський у-т, 2006. – 60 с. 3. Шевченко Л. Turismo. Навчальний посібник з іспанської мови для студентів Інститутів та факультетів іноземної філології, міжнародного туризму та географічних факультетів. – Київ: УкрІНТЕІ, 2010. – 256 с. 4. Шевченко Л. Практикум з іспанської мови: лексико-граматичні завдання для студентів початкового рівня. – Київ: УкрІНТЕІ, 2015. – 108 с. 5. Шевченко Л. España contemporánea: Навчальний посібник з іспанської мови для студентів Інститутів та факультетів іноземної філології, Інститутів та факультетів економіки та менеджменту. – Київ: УкрІНТЕІ, 2017. – 119 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні, консультації, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Контроль та оцінювання знань студентів здійснюється за кредитно- модульною системою. Семестр складається з двох модулів. До структури кожного модуля входять такі складові: аудиторна робота, самостійна робота студента. Оцінювання поточної роботи студента відбувається за десятибальною системою. Максимальна кількість балів за кожне письмове завдання –10 (6); сума оцінок за 4 письмові завдання складає 40% підсумкової оцінки за дисципліну (40 балів / 24 бали). Модульний тест виконується на останньому занятті кожного змістового модуля; результат підсумкового тесту складає 20% підсумкової оцінки за дисципліну (20 балів / 12 балів). Презентація двох тем, яку студент готує самостійно в поза-аудиторний час і представляє під час заняття, складає 30% підсумкової оцінки за дисципліну (30 балів / 18 балів).
Мова викладання
Іспанська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни