Інформаційно-комунікативне забезпечення туристично-рекреаційної діяльності
Освітня програма: Економічна географія
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Інформаційно-комунікативне забезпечення туристично-рекреаційної діяльності
Код дисципліни
ВК 1.2.8.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Дана навчальна дисципліна направлена на досягнення студентами наступних знань, умінь та загальних та спеціальних компетентностей: здатності доцільно і критично використовувати географічні поняття, концепції, парадигми, теорії, ідеї, принципи для пояснення явищ і процесів на різних просторових
рівнях (глобальному, регіональному, державному, локальному) із використанням інформаційних та комунікаційних технологій та систем; здатності застосовувати прості кількісні та якісні методи при дослідженні геосистем і процесів в них базуючись на розумінні сучасних концепцій та понять інформатики, інформаційних систем, інформаційних технологій, розвитку навичок використання інформаційних технологій до здійснення різноманітних завдань в професійній туристсько-рекреаційній сфері, на відповідному рівні разом із вміннями пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, використовувати апарат інформаційних систем для аналізу операційних ситуацій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсами: Географічні інформаційні системи та відділене спостереження, Моделювання в географії, Методи рекреаційно-географічних досліджень, Спеціалізовані види рекреації та туризму
2. Знання теоретичних основ базових географічних та туризмознавчих теорій та концепцій.
3. Знання і розуміння основних просторово-часових закономірностей взаємозв’язків та відношень системі «людина - середовище».
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна є невід’ємною частиною фахових знань в області інформаційних технологій: дана дисципліна інтегрує в собі знання з інформатики,
географічних інформаційних систем, базових знань менеджменту та маркетингу в туризмі, готуючи студентів до подальшої фахової роботи в сфері туристсько-рекреаційної діяльності.
Вивчення навчальної дисципліни дозволяє студентам оволодіти знаннями та навичками з аналізу, моделювання, оптимізації, узагальнення та розповсюдження інформації засобами сучасних інформаційних та комунікативних технологій. Метою дисципліни є надання студентам знань про сучасні інформаційні, комунікативні, мультимедійні технології та спеціалізовані інформаційні системи, які впроваджуються та використовуються в діяльності туристських підприємств та підприємств в сфері гостинності.
Рекомендована та необхідна література
1. Антоненко І.П., Баркова О.В. Каталогізація електронних ресурсів: науково-методичний посібник. – К.: Нац. б-ка України імені В.І. Вернадського, 2007. – 115 с. – 300 прим.
2. Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: Моногр. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.: іл.
3. Білоус Л.Ф. Інформаційні мережі: Навч. Посібник. – К.: Логос, 2005.- 140с.
4. Гайна Г.А. Основи проектування баз даних: Навчальний посібник.- К.: КНУБА, 2005. – 204 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні, семінарські заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється упродовж всього курсу. Контрольні роботи, Семінарські заняття завдання здаються у зазначений викладачем термін; за роботи, подані пізніше зазначеного терміну, оцінка може складати 50% від максимальної кількості балів. Підсумкова оцінка за курс виставляється після заліку та
формується як сума з оцінок за всі виконані завдання курсу.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни