Практична психологія в дипломатії

Освітня програма: Дипломатія і міжнародне співробітництво

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Практична психологія в дипломатії
Код дисципліни
ВБ 1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН1. Знати та розуміти природу, джерел та напрямів еволюції міжнародних відносин, міжнародної політики, зовнішньої політики та дипломатії держав, стану теоретичних досліджень міжнародних відносин та світової політики. ПРН5. Знати природу міжнародних комунікацій, різних форматів міжнародного співробітництва, проблем розвитку держав і міжнародних регіонів у глобальному, регіональному та локальному контекстах. ПРН10. Проводити діяльність у дипломатичній та інших суміжних до міжнародного співробітництва сферах. ПРН18. Оцінювати результати власної роботи і відповідати за особистий професійний розвиток.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Опанування дисциплін щодо дипломатичної служби та роботи. 2. Знання основ роботи структур багатосторонньої дипломатії, зокрема міжнародних організацій. 3. Навички аналітичної роботи
Зміст навчальної дисципліни
Особистісний чинник у дипломатії 1. Особистість дипломата. 2. Контакти на найвищому рівні та особиста дипломатія. Психологічні аспекти дипломатичної роботи 3. Психологія інформаційно-аналітичної діяльності. 4. Психологічні проблеми дипломатичних колективів. 5. Психологія культурних відмінностей. 6. Психологічні особливості дипломатії кризових ситуацій.
Рекомендована та необхідна література
1. Тимошенко Н.Л. Ділова культура дипломата. – К., 2014. 2. Шинкаренко Т. І. Етнокультурний фактор в сучасній дипломатії.// Актуальні проблеми міжнародних відносин: Зб. наук. пр. Вип.112 (Частина І). – К., 2013 3. M. Baekgaard, J. Christensen, C. Mondrup Dahlmann, A. Mathiasen, N.B.Grund Petersen The Role of Evidence in Politics: Motivated Reasoning and Persuasion among Politicians, 2017 4. Wong, S. (2016). Emotions and the communication of intent in face-to-face diplomacy. European Journal of International Relations, 22(1), 144-167.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, підсумкове есе, тест
Методи та критерії оцінювання
1.Робота під час практичних занять (відповіді, доповнення, участь у дискусіях) – до 30% балів від загальної оцінки. 2.Самостійна робота (з презентацією під час заняття) – до 30% балів від загальної оцінки. 3.Підсумкове есе – до 40% балів від загальної оцінки.
Мова викладання
Українська