Міжнародний операційний менеджмент
Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Міжнародний операційний менеджмент
Код дисципліни
ВБ 1.1.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Навчальна дисципліна «Міжнародний операційний менеджмент» спрямована на формування у студентів знань та компетенцій щодо сукупності принципів, методів, форм, інструментів прийняття стратегічних і тактичних виробничих рішень, які дозволяють реалізувати транснаціональним корпораціям завдання щодо виготовлення та доставки товарів і надання послуг клієнтам різних країн із численними їх відмінностями правових і соціально-культурних.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
- знати аналіз дії базових операційних економічних закономірностей на міжнародному рівні і їх специфічного проявлення в інтернаціональній бізнес-сфері;
- вміти здійснювати реалізацію економічного потенціалу господарюючими суб’єктами різної форми власності в сфері міжнародного операційного менеджменту;
- володіти стратегією боротьби з економічними спадами, фінансовими та валютними кризами, які, виникаючи в окремих країнах або регіонах, в сучасних умовах та набувають глобального характеру
Зміст навчальної дисципліни
Суть та значення міжнародного операційного менеджменту.
Міжнародний виробничий менеджмент:
А. Управління ланцюжком постачань і вертикальна інтеграція
Б. Рішення про розміщення виробництва
Операційна стратегія як основа проектування операційної системи
Управління якістю на міжнародних підприємствах.
Управління поточним функціонуванням операційної системи
Управління процесом проектування операційної системи
Управління результативністю операційної діяльності
Управління проектами
Рекомендована та необхідна література
Вергун В.А., Ступницький О.І., Приятильчук О.А., Гуменюк Я.М. Економікс: навчальний посібник – К.: ВАДЕКС, 2021, 422 с.
Вергун В.А., Приятельчук О.А., Ступницький О.І. Міжнародний бізнес: Підручник. К.: ВАДЕКС, 2020. 602 с.
Друкер П.Ф. Менеджмент: задачи, обязанности, практика. – Спб-Киев: «Вильямс», 2008, 992с.
Дэниелс Дж., Радеба Ли Х. Международный бизнес. – М.: Дело, 1998.
Ільницький Д. Глобальна конкуренція в науково-освітньому просторі: монографія. – К.: КНЕУ, 2016.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. М.: ООО «Вильямс», 2011, 496с.
Міжнародна економіка: підручник / Д.Г.Лук’яненко, А.М.Поручник, Я.М.Столярчук. – К.: КНЕУ, 2014.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни