Бізнес-моделювання у сфері соціального підприємництва

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Бізнес-моделювання у сфері соціального підприємництва
Код дисципліни
ВБ 1.4.1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Завдання полягає у формуванні у студентів системи знань щодо теоретичних та практичних аспектів соціального підприємництва,маркетингу та бізнес-моделювання,сутності та сфери застосування, основних функцій, принципів, цілей і задач соціального маркетингута бізнес-моделювання, особливостей комплексу соціального маркетингу, основних видів та підходів до впровадження соціального маркетингу. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні навчитися застосовувати механізми та інструменти соціального маркетингута бізнес-моделювання, аналізувати сучасні детермінанти та тенденції розвитку соціального підприємництва
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
знання теоретичних основ маркетингу, менеджменту, міжнародного стратегічного маркетингу, міжнародного стратегічного менеджменту володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1.Сутність соціального підприємництва. Поняття соціального маркетингу. Тема 2.Особливості комплексу соціального маркетингу. Моделі зміни соціальної поведінки. Тема 3.Моделі зміни соціальної поведінки. Соціальна рекламаяк комунікаційна технологія вирішення соціальних проблем. Тема 4.Структура та організація соціального підприємства. Тема 5.Соціальна звітність та аудит. Тема 6.Визначення акціонерів, партнерів та клієнтів
Рекомендована та необхідна література
1.Котлер Ф., Лі Н. Корпоративна соціальна відповідальність. Як зробити якомога більше добра для вашої компанії та суспільства / Пер. з англ. С. Яринич. –К.: Стандарт, 2005. –302 с. 2.Соціальне підприємництво. Бізнес-модель. Реєстрація. Оподаткування. / Долуда Л., Назарук В., Кірсанова Ю. –Київ, ТОВ «Агентство «Україна», 2017. –92 с. 3.Smith W.A., Strand J. Social Marketing Behavior. A Practical Resource for Social Change Professionals. –AED, 2008. –93p. 4.Donovan R., Henley N. Principles and Practice of Social Marketing. An International Perspective. -Cambridge University Press, 2010. –525p. 5.Kotler Ph., Roberto N., Lee N. Social marketing.Improving the Quality of Life. -Sage Publications, 2002
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни