Технології Лобіювання

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Технології Лобіювання
Код дисципліни
ВБ 6.3
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: Природу лобіювання та представництва інтересів, знати основні інструменти та моделі. Методологічні аспекти проведення лобістських кампаній на державному, національному, регіональному та міжнародному рівнях. специфіку організації лобістських кампаній на міжнародній арені, Знати принципи і правила ефективного лобіювання. Вміти: практично застосовувати знання у процесі стратегічного планування лобістських кампаній, здатні пояснити прояви лобізму на міжнародній арені, грамотно використовувати різні способи і канали комунікації для взаємодії з цільовими групами під лобіювання.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: сучасні концептуальні підходи до формування системи міжнародних відносин; головні тренди розвитку сучасної світової політики; підходи до зовнішньополітичної діяльності України. Вміти: аналізувати та узагальнювати інформацію щодо сучасних міжнародних і регіональних політичних подій, до яких залучена Україна або які мають загальносвітове значення.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1 Лобіювання як інструмент комунікативних технологій 1. Види лобіювання 2. Сфери лобіювання 3. Методи лобіювання Змістовий модуль 2 Специфіка організації лобістських кампаній на міжнародній арені. 4 Принципи і правила ефективного лобіювання в ЄС 5. Принципи і правила ефективного лобіювання в США
Рекомендована та необхідна література
1. GR та лобі – технології в міжнародних відносинах: навчальний посібник - К., ІМВ, 2011 2. Є. Тихомирова Зв’язки з громадськістю: Навчальний посібник. – Київ: НМЦВО, 2001 – 560 с. 3. Гапоненко В.А., В. А. Рихлік. Зв’язки з громадськістю: навчальний . посібник - К. : КНЕУ, 2015. — 238 с. 4. Почепцов Г. Г. Коммуникативные технологии двадцатого века, К.: Ваклер, 1999, 348 с. 5. Почепцов Г. Г. Теория коммуникации, М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2001, 656 с. 6. Макаренко Є. А., Рижков М. М., Ожеван М. А. та ін. Європейські комунікації, К.: Центр вільної преси, 2007, 536 с. 7. Http://www.senate.gov/legislative/Lobbying/Lobby_Disclosure - Закон США про розкриття інформації про лобіювання 1995 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, кейс-стаді
Методи та критерії оцінювання
1. Усні відповіді, доповнення, бліц-опитування, дискусія, задачі: до 40 балів. 2. Виконання індивідуальної самостійної роботи (презентація – кейс): до 30 балів. 3.Модульна контрольна робота (тест): до 30 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни