Інформаційні системи в міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах

Освітня програма: Міжнародний бізнес, комерція та фінанси

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Інформаційні системи в міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах
Код дисципліни
ОК 22
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Розуміти основні поняття та категорії використання інформаційних систем у міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах; ; Знати і розуміти основні технології, технічні, економічні та правові основи функціонування інформаційних систем в IBCF; Знати і розуміти особливості бізнес-моделей і форм організації бізнесу з використанням інформаційних систем та Інтернету; Вміти використовувати знання і методи, отримані в ході курсу, для подальшого розвитку учнів, а також для практичного використання в IBCF; Оволодіти навичками проведення групових дискусій з окремих теоретичних і практичних питань використання інформаційних систем в IBCF; Вирішувати колективні завдання, пов'язані з використанням інформаційних систем в IBCF під керівництвом і керівництвом викладача.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання основ економічної теорії, міжнародного бізнесу, комерції та фінансів. 2. Здатність розуміти основні принципи використання інформаційних систем у міжнародному бізнесі, торгівлі та фінансах. 3. Володіти базовими навичками збору і обробки економічних даних, критичного мислення, обробки значного обсягу теоретичних і емпіричних даних при наданні власних висновків і пропозицій. 4. Вільне володіння англійською мовою.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Основи використання інформаційних систем в IBCF. 1. Сутність, основні поняття і принципи використання інформаційних систем в IBCF. 2. Інформаційні системи в корпоративному секторі (Бізнес-Бізнес, B2B). 3. Інформаційні системи в споживчому секторі (B2C). 4. Інформаційні системи в секторі взаємодії фізичних осіб (C2C). 5. Інформаційні системи в секторі взаємодії фізичних та юридичних осіб з державою (G2C, C2G, B2G, G2B). 6. Електронні платіжні системи і технології зниження ризиків в платіжних системах в Інтернеті. Модуль 2. Практичні аспекти використання інформаційних систем в IBCF. 7. Інтернет-банкінг та електронні гроші. 8. Інтернет-маркетинг. 9. Інтернет-Реклама. 10. Маркетинг в соціальних мережах (SMM). 11. Шахрайство при використанні інформаційних систем в IBCF і боротьба з ним. 12. Перспективи розвитку інформаційних систем в ICBF.
Рекомендована та необхідна література
1. Chaffey, D. (2015). Digital Business and E-Commerce Management Strategy. In Implementation and Practice Sixth Edition. Pearson. 714 p. 2. Laudon, K. C., & Traver, C. G. (2016). E-commerce: business, technology, society. 908 p. 3. Turban, E., Outland, J., King, D., Lee, J. K., Liang, T. P., & Turban, D. C. (2017). Electronic commerce 2018: a managerial and social networks perspective. Springer. 653 p. 4. Khosrow-Pour, M. (Ed.). (2006). Encyclopedia of e-commerce, e-government, and mobile commerce. IGI Global. 1353 p. 5.Qin, Z. (Ed.). (2010). Introduction to E-commerce. Springer science & business media. 527 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, перегляд фрагментів освітніх документальних фільмів, виїзд на місце та/або корпоративна / гостьова лекція
Методи та критерії оцінювання
1. Відповіді на семінарах - до 42 балів. 2. Модульні контрольні роботи-до 30 балів. 3. Виконання індивідуальних робіт-до 18 балів. 4. Тематичне дослідження - до 10 балів.
Мова викладання
Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни