Кризовий менеджмент медіадіяльності: фізична підготовка
Освітня програма: Медіапродюсування
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики
Назва дисципліни
Кризовий менеджмент медіадіяльності: фізична підготовка
Код дисципліни
061 "Журналістика"
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
- ПР06.: Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей,
обмежень та передбачуваних ризиків.
- ПР18:. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових
комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва. Визначено
освітньою програмою.
- ПР23.: Використовувати необхідні фізичні уміння та навички для виходу з кризових
комунікаційний ситуацій.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) знати основи комунікаційної та медійної діяльності журналіста;
2) мати базові знання з основ безпеки в екстремальних ситуаціях, отриманих на
заняттях з безпеки життєдіяльності в середній школі;
3) вміти вирізняти та вирішувати типові завдання журналістської медіадіяльності в
різних виробничо-комунікаційних ситуаціях;
4) володіти елементарними навичками роботи з навчальними та науковими
джерелами.
Зміст навчальної дисципліни
Комплексна дисципліна ОК22 "Кризовий
менеджмент медіадіяльності: фізична безпека" входить до циклу обов’язкових фахових
дисциплін для спеціальності «Журналістика» та спрямована на здобуття базових знань з
проблеми забезпечення оптимальних умов при виконанні професійних обов’язків
журналіста у суспільному, природному, техногенному середовищах, зокрема в умовах в
умовах дії військового стану та активних бойових дій. Вона включає вивчення
закономірностей виникнення небезпек, їх впливу на життя та здоров’я, умови надання
першої допомоги в умовах екстремальної роботи журналіста та покликана сформувати у
студентів комплексне уявлення про складові безпеки в галузі медіа діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Афанасьєва Н.Є. Основи психогігієни та психопрофілактики: навч. пос. / Н.Є.
Афанасьєва. – Х.: НУЦЗУ, 2016. – 91 с.
2. Баришполець О. Т. Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід:
навчальний посібник / О. Т. Баришполець, Л. А. Найдьонова, Г. В. Мироненко, О. Є.
Голубева, В. В. Різун та ін.; За ред. Л. А. Найдьонової, О. Т. Баришпольця. – К.: Міленіум,
2009. – 440 с.
3. Гридковець Л. Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи:
Навчальний посібник / Л. Гридковець. Том 3. – Київ, 2018. – 236 с.
4. Жадан М.А. Психогігієна та психопрофілактика. Навч. посіб./ М.А. Жадан. – К.:
Каравела, 2018.
5. Наугольник Л. Б. Психологія стресу: підручник / Л. Б. Наугольник. – Львів: Львівський
державнийуніверситет внутрішніх справ, 2015. – 324 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Самостійна
робота,
практичне
заняття,
робота над
проєктом
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань студентів здійснюється за
модульно-рейтинговою системою. Впродовж семестру 50 % відводиться на аудиторне
навчання, 50 % на самостійну роботу.
За семестр студент максимально може набрати за три змістові модулі 100 балів, з
них 80 балів за виконання семестрових завдань, критично-розрахунковий мінімум – 48
балів, підсумковий контроль – залік 20 балів, критично-розрахунковий мінімум – 12 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни