Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв'язків з громадськістю

Освітня програма: Журналістика та соціальна комунікація

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут журналістики

Назва дисципліни
Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв'язків з громадськістю
Код дисципліни
061 "Журналістика"
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
Дисципліна «Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв’язків з громадськістю» передбачає вивчення теоретичних та практичних засад основних напрямів діяльності спеціалістів у сфері зв’язків з громадськістю й реклами як складових управлінської, комунікаційної та маркетингової політики організації, аналіз відмінностей в засобах створення та розповсюдження інформації у рекламі та зв’язках з громадськістю. Розглядаються особливості функцій піар- та рекламних спеціалістів, їхньої взаємодії, а також сучасні тренди, звіти світових корпорацій, що формують реальність у рекламній та піар галузі.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основи реклами і зв’язків з громадськістю, основи журналістської діяльності; основи історії реклами і зв’язків з громадськістю; чинники впливу на розвиток реклами і зв’язків з громадськістю; основні тенденції формування рекламних і піар-технологій та історичні постаті; історико-суспільні особливості «національних шкіл» реклами і зв’язків з громадськістю; мати базові знання про конент-аналіз; особливості використання контентаналізу, системність, об’єктивність його як якісно-кількісного методу; науковий та прикладний аспекти контент–аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна Фундаментальна фахова підготовка з реклами та зв’язків з громадськістю спрямована на формування таких спеціальних компетентностей, як здатність застосовувати знання зі сфери соціальних комунікацій у своїй професійній діяльності та здатність застосовувати знання зі сфери реклами та звʼязків з громадськістю у своїй професійній діяльності.
Рекомендована та необхідна література
1. Божкова В., Мельник Ю. Реклама та стимулювання збуту. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 208 с. 2. Королько В.Г., Нєкрасова О.В. Зв’язки з громадськістю: Наукові основи, методика, практика : Підр. для студентів вищих начвальних закладів / 3-тє вид., доповн.і переробл.. – К.: Вид. дім «Києво-Могилянська академія», 2009. 831 с. 3. MacRury, Iain Advertising. London : Routledge, 2009. 318 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентами у процесі засвоєння матеріалу з усіх змістових частин, тобто за: 1) аудиторну роботу (доповідь, доповнення, дискусія впродовж семінарських занять), 2) контрольні роботи, 3) самостійну роботу (есе). Усі види робіт в семестрі у підсумку мають: – у максимальному вимірі – 40 балів – у мінімальному вимірі – 24 балів
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання включає результати семестрового оцінювання і екзаменаційну роботу. Рекомендовані бали до іспиту – 36, критично-розрахунковий мінімум – 20 балів. Іспит проводиться у письмовій формі, має комплексний характер, включає запитання/завдання з кожного з модулів, виконується протягом визначеного часу (40 хвилин) під контролем викладачів, надсилається у Google клас і не підлягає виправленням або переробці
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни