Екологічний маркетинг

Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (магістр) ДЕННА

Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”

Назва дисципліни
Екологічний маркетинг
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР01. Знати та розуміти фундаментальні і прикладні аспекти наук про довкілля. ПР04. Знати правові та етичні норми для оцінки професійної діяльності, розробки та реалізації соціально-значущих екологічних проектів в умовах суперечливих вимог. ПР05. Демонструвати здатність до організації колективної діяльності та реалізації комплексних природоохоронних проектів з урахуванням наявних ресурсів та часових обмежень. ПР08. Уміти доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, власні обґрунтування і висновки до фахівців і широкого загалу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати зміст навчальних дисциплін «Вступ до екології», «Економіка природокористування». 2. Вміти самостійно застосовувати знання із загальної екології, економіки природокористування та інших навчальних дисциплін для вирішення конкретних науково-практичних задач; працювати з науковою та науково-методичною літературою. 3. Володіти елементарними навичками системного аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
В рамках курсу студенти вивчають сутність, зміст та значення екологічного маркетингу в діяльності сучасних підприємств. Розглядаються 2 модулі: 1). "Виникнення та сутність екологічного маркетингу " - модуль присвячений дослідженню специфіки екологічного маркетингу, чинників розвитку екологічних потреб і екологічних товарів, аналізу типів екологічно спрямованої поведінки споживачів та їх мотивації до споживання екологічних товарів. 2). " Особливості застосування екологічного маркетингу в Україні " - модуль зосереджує увагу на напрямках розвитку ринку екологічних товарів у світі й Україні, особливостях просування екологічних товарів на ринку, процедурі екологічного маркування та оптимізації витрат на просування екологічних товарів різного рівня мотивації споживання
Рекомендована та необхідна література
1. Глосарій зеленого бізнесу : українсько-німецько-російсько-англійський / В. Базилевич, Д. Вальтер, В. Хартман [та ін.] ; наук. ред. : В. Базилевич, Д. Вальтер. - К.: Знання, 2010. 2. Прокопенко, О.В. Екологічний маркетинг: навчальний посібник / О.В. Прокопенко - Київ: Знання, 2012. - 319 с. 3. Екологічний маркетинг: Навч. посібник / Вічевич А.М., Вайданич Т.В., Дідович І.І. Дідович А.П. - Львів: УкрДЛТУ, 2003. - 248 с. 4. Маркетинг : підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, В.Я. Заруба, О.Л. Каніщенко, Є.В. Крикавський та ін.; за ред. А.О.Старостіної. - Київ : Знання, 2009. - 1070с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практична робота, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: − Модульна контрольна робота 1 – РН 1.1 – 2.5.(блок тем Розділу 1) 20 балів / 10 балів. − Модульна контрольна робота 2 – РН 1.1 – 1.5, 2.1 – 2.5 (блок тем Розділу 2) – 20 балів / 10 балів. − Реферативні роботи та презентації з актуальних проблем екологічного маркетингу – РН 1.1. - 2.5 – 15 балів / 7,5 балів. − Підготовка презентації по групових та індивідуальних проектах – РН 4.1 - 15 балів / 7,5 балів. − Усні відповіді, ситуаційні вправи - РН 1.1. – 4.1. – 15 балів / 7,5 балів. − Доповнення / дискусія - РН 1.1. – 3.2 – 15 балів / 7,5 балів. Підсумкове оцінювання з освітнього компонента: у формі заліку
Мова викладання
Українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра екологічного менеджменту та підприємництва
Економічний факультет