Хімія з основами біогеохімії
Освітня програма: ЕКОЛОГІЯ (бакалавр) ДЕННА
Структурний підрозділ: Навчально-науковий центр “Інститут біології та медицини”
Назва дисципліни
Хімія з основами біогеохімії
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
ПР02. Розуміти основні екологічні закони, правила та принципи охорони довкілля та природокористування. ПР05. Знати концептуальні основи моніторингу та нормування антропогенного навантаження на довкілля. ПР11. Уміти прогнозувати вплив технологічних процесів та виробництв на навколишнє середовище. ПР21. Уміти обирати оптимальні методи та інструментальні засоби для проведення досліджень, збору та обробки даних.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати – основи неорганічної хімії.
Вміти – користуватися періодичною системою Менделєєва.
Володіти елементарними навичками – робота з простими хімічними сполуками.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна присвячена вивченню питань різноманіття неорганічних сполук та їх значення в житті живих організмів. Дисципліна покликана сформувати уявлення про особливості, значення та функції неорганічних речовин у колообігу хімічних елементів у біогеоценозах
Рекомендована та необхідна література
1. Григор’єва В.В., Самійленко В.М., Сич А.М., Голуб О.А. Загальна хімія. – К.: Вища школа, 2009. – 431 с.
2. Глінка Н.Л. Загальна хімія. – К.: Вища школа, 1994. – 702 с.
3. Губіна К.Є., Слободяник М.С. Семінарський та лабораторний курс з неорганічної хімії (скорочений конспект) для студентів нехімічних спеціальностей. – К.: ВПЦ „Київський університет”, 2007. – 191 с.
4. Пономарьова В.В. Основні класи неорганічних сполук. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2007. – 43 с.
5. Неділько С.А., Попель П.П. Загальна і неорганічна хімія. – К.: Либідь, 2001.
6. Скопенко В.В., Григорєва В.В. Найважливішіі класи неорганічних сполук. – К., 1998. – 120 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, лабораторна робота, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: Модульні контрольні роботи 1-4: РН 1.1-2.3 – 20/10 балів. Поточні контрольні роботи: РН 1.1-2.3 – 20/10 балів. Експериментальна практична робота: РН 2.1-2.3 – 10/5 балів. Усні відповіді та доповнення: РН 1.1-4.1 – 10/5 балів.
Підсумкова оцінка з освітнього компонента в цілому у формі іспиту. Формою проведення іспиту є письмова контрольна робота.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни