Психологічні технології розвитку персоналу
Освітня програма: Практична психологія ОС магістр
Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти
Назва дисципліни
Психологічні технології розвитку персоналу
Код дисципліни
ВКС 1.07
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати основні напрями діяльності в сфері управління розвитком персоналу; етичні принципи використання технологій розвитку персоналу в HR-сфері; методи проведення, обробки та інтерпретації результатів організаційної діагностики .
Вміти збирати, аналізувати та пояснювати діагностичну та дослідницьку інформацію про ефективність технологій розвитку персоналу;
Формувати комунікаційні навички презентації результатів організаційної діагностики та моніторингових досліджень в HR-сфері; вирішувати конфліктні ситуації у взаємодії з корпоративним клієнтом/замовником; ефективно спілкуватись з клієнтом під час відпрацювання замовлення в HR-сфері.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати теоретичні основи, методологію та провідні напрями сучасної соціальної та організаційної психології.
2. Вміти аналізувати складні феномени в сфері корпоративного управління, визначати чинники розвитку персоналу організацій.
3. Володіти елементарними навичками використання стратегій та методів роботи з персоналом організацій.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Тема 2. БІЗНЕС-НАВЧАННЯ ТА КАР`ЄРНЕ ЗРОСТАННЯ
Тема 3. ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ
Тема 4. КОУЧИНГ-ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ
Тема 5. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ
Тема 6. ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ТА ЛІДЕРСТВО ЯК ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ
Тема 7. ПСИХОЛОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ПЕРЕПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТА УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ РЕЗЕРВОМ
Тема 8. СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В HR-СФЕРІ
Рекомендована та необхідна література
1. Васильченко В. С., Гриненко А. М., Грішнова О. А., Керб Л. П. - Управління трудовим потенціалом. Навч. посіб. – К.: КНЕУ, 2005. – 403 с.
2. Гелрігел Д., Слоукум-молодший Дж. В., Вудмен Р. В., Бренінг С. Н. Організаціна поведінка. – К.: Основи, 2001. – 726 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекція,семінарське
заняття,
самостійна
робота
Методи та критерії оцінювання
Доповіді, тести, бліц-опитування, творчі завдання, презентації, аналіз Case
Study, виконання розробки проекту прикладного психосеман-тичного дослідження
Мінімальний бал, який має бути отриманий студентом за відповідними формами контролю складає 36 балів. Максимальний бал, який може бути отриманий студентом за семестр складає 60 балів. Оцінка за передбачені форми поточного контролю сумарно не можуть перевищувати 60 балів.
Підсумкове оцінювання: залік. Максимальна підсумкова оцінка з дисципліни - 100 балів. Студент може отримати на заліку максимально 40 балів, до яких додаються бали, отримані під час практичних (семінарських) занять. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка, отримана під час заліку, не може бути меншою 24 балів.
Шкала відповідності оцінок: зараховано - 90-100, зараховано - 75-89, зараховано - 60-74, не зараховано - 0-59.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни