Психологія іміджмейкінгу

Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр

Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти

Назва дисципліни
Психологія іміджмейкінгу
Код дисципліни
ВКС 5.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати: психологічний інструментарій формування іміджу. Знати: основні психологічні технології та психотехніки іміджмейкінгу. Вміти: будувати персональний діловий імідж. Формувати навички проводити самопрезентацію, зокрема із застосуванням сучасних комунікаційних технологій. Відповідально ставитися до побудови професійного іміджу, самовдосконалюватись та розвиватись у даному напрямі.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні засади іміджмейкінгу та його типологію; роль та значення іміджу у сучасному світі; основні сфери застосування імідж технологій; основні чинники, принципи та механізми формування іміджу; психологічний інструментарій формування іміджу; основні психологічні технології та психотехніки іміджмейкінгу; етапи формування персонального ділового іміджу; психологічні засади самопрезентації. Вміти: застосовувати на практиці технології та техніки формування іміджу; застосовувати сучасні психологічні технології іміджмейкінгу для побудови персонального ділового іміджу; володіти технологією групової інтерактивної роботи з персональним іміджем; застосовувати набуті знання для побудови, корекції іміджу об’єкта; використовувати здобутки іміджології у різних сферах суспільної практики. Володіти елементарними навичками презентації себе як професійного психолога, зокрема із застосуванням сучасних комунікаційних технологій.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Імідж як феномен сучасного світу. Тема 2. Технологічний інструментарій формування іміджу. Тема 3. Технології та техніки формування іміджу. Тема 4. Особливості формування персонального, зокрема професійного іміджу. Тема 5. Технології управління особистісним іміджем. Тема 6. Особливості формування персонального ділового іміджу. Тема 7 . Практичне заняття з елементами тренінгу з основ само презентації професійного психолога із застосуванням сучасних комунікаційних технологій.
Рекомендована та необхідна література
1. Барна Н. В. Іміджелогія: Навч. посіб. для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика.— К.: Університет «Україна», 2008.— 217 с. 2. Палеха Ю.І. Іміджологія: Навч.посібник / За заг.ред. З.І.Тимошенко. – К.: Вид-во Європ. у-ту, 2005. – 324с. 3. Журавська Л.М. Соціально-психологічний тренінг: розвиток якостей особистості працівників сфери туризму / Л.М.Журавська. – Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2006. – 312с. 4. Лозниця В.С. Психологія менеджменту. Теорія і практика: Навч. посібник. – К.: ТОВ «УВПК «Екс Об», 2001. – С.225-235.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, демонстрації, дальтон-план, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Моделювання, опитування, самооцінювання. - семестрове оцінювання: здійснюється за результатами аудиторної та самостійної роботи – активність на практичних заняттях (участь у обговоренні питань, у дискусіях тощо), результати виконання творчих завдань, підготовки і презентації рефератів та ін. - підсумкове оцінювання (у формі заліку): здійснюється за результатами письмової контрольної роботи, яка складається з двох частин: по-перше, питання за змістом аудиторної роботи, по-друге, виконання завдання із самостійного опрацювання певних питань курсу, більша частина яких потребує творчого підходу до змісту. - умови допуску до заліку: виконання індивідуальної творчої роботи (самопрезентація) із застосуванням сучасних комунікаційних технологій.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Наталія Олегівна Перепелиця
ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

ІПО-викладачі
Інститут післядипломної освіти