Психологія реклами
Освітня програма: Практична психологія ОС бакалавр
Структурний підрозділ: Інститут післядипломної освіти
Назва дисципліни
Психологія реклами
Код дисципліни
ОК 28
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати зміст та сутність реклами як різновидів соціальної комунікації та взаємодії, їхні цілі, задачі та функції. Знати базові поняття і категорії реклами, орієнтуватися в основних напрямках та сферах застосування. Вміти здійснювати стратегічне та тактичне планування соціальних комунікацій. Брати участь в обговоренні дискусійних питань.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати сутність соціології, загальної та соціальної психології як наук та навчальних дисциплін, їхні об’єкт та предмет, основні поняття; мати уявлення про психічні процеси, орієнтуватися в закономірностях спілкування та взаємодії, особливостях групових процесів; орієнтуватися в базових поняттях та категоріях психології організацій. Вміти застосовувати понятійно-категоріальний апарат соціології, загальної та соціальної психології, розпізнавати та кваліфікувати певні психічні та соціально-психологічні процеси та явища, застосовувати окремі методи психологічних та соціально-психологічних досліджень соціальних груп та особистості; володіти навичками ефективної комунікації.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1. Теоретико-методологічні проблеми психології реклами. Вплив і розуміння реклами.
Модуль 2. Роль реклами в життєдіяльності людини.
Загальний обсяг 90 год., в тому числі:
Лекцій – 10 год.
Семінари – 4 год.
Самостійна робота - 76 год.
Рекомендована та необхідна література
1. Котлер Філіп, Лі Ненсі. Корпоративна соціальна відповідальність. – К.: в-во Агенція «Стандарт», 2005. – 302 с.
2. Марочко Тетяна Анатоліївна, Ромат Євген Вікторович, Стрелковська Анна Леонідівна, Хічченко Тетяна Валентинівна. Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії: метод. посіб. / Представництво благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний ін-т розвитку сім'ї та молоді. — К. : Фенікс, 2007. — 108c.
3. Обритько Борис Абрамович. Реклама і рекламна діяльність: Курс лекцій / Міжрегіональна академія управління персоналом. — К. : МАУП, 2002. — 240с.
4. «Практика благодійної діяльності бізнес-компаній в Україні: сучасний досвід» (звіт за результатами дослідження) / Автори: А. Гулевська-Черниш, Д. Непочатова, Л. Паливода, С. Шендеровський; за заг. ред. А. Гулевської-Черниш. – К.: Салютіс, 2010. – 60 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота студента.
Методи та критерії оцінювання
Опитування (експрес опитування), самостійна робота, модульна контрольна робота. Вирішення задач на семінарському занятті. Самостійна робота.
Для здобувачів, які набрали сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, для одержання допуску до заліку необхідно, обов’язково, виконати творче завдання підвищеної складності. Рекомендований мінімум для допуску до заліку – 36 балів. Здобувач, який набрав під час семестру від 36 до 60 балів, складає залік за переліком питань, які запропоновані здобувачам на початку семестру. Здобувач за результатами заліку може отримати мінім 24 бали, максимум 40 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни