Історія Індонезії
Освітня програма: Сходознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Історія Індонезії
Код дисципліни
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати погляд сучасної історіографії на зародження та розвиток цивілізації у Південно-Східному Азійському Регіоні.
Знати обставини виникнення найперших держав на території сучасної Індонезії.
Знати причина та перебіг ісламізації найбільших островів Південно-Східної Азії.
Знати політичний шлях та обставини за яких проходила європейська колонізація у Південно-Східній Азії.
Вміти аналізувати причини домінування голландців на островах Індонезії з XVII по сер. XX ст.
Вміти аналізувати обставини виникнення перших індонезійських політичних рухів та формування єдиної нації.
Вміти визначити ресурси (людські, природні, матеріальні, технічні, інтелектуальні, фінансові та ін.), що обумовили змогу отримання незалежності Індонезії.
Вміти аналізувати загальні етапи розвитку Республіка Індонезії від епохи Сукарно до 2021 р.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати головні історичні етапи розвитку Індонезії.
2. Вміти аналізувати ідеї та вчинки найвідоміших ідеологів та політичних діячів в історії Індонезії.
3. Володіти поглибленими навичками роботи з навчальною літературою.
Зміст навчальної дисципліни
характеристика соціо-географічного становища островів Південно-Східної Азії коли там починають виникати перші держави. Вивчення політичної історії середньовічних держав з островів Яви та Калімантану (Шриваджая, Матарам, Чолов, Кадері, Маджепахіт). Висвітлення ролі європейської колонізації Індонезії в нову добу, та причини успіху Нідерландів у цьому процесі. Визначення причин появи індонезійської інтелігенції, яка починає теоретично обґрунтовувати право Індонезії на незалежність. Дослідження історії Індонезії після отримання незалежності, та біографій найвидатніших діячів новітньої доби.
Рекомендована та необхідна література
1. Adrian Vickers. A History of Modern Indonesia Cambridge University. Press, 2013, 326 р
2. Carool Kersten. A History of Islam in Indonesia: Unity in Diversity Edinburgh University. Press, 2017, 216 р.
3. M. C. Ricklefs. A history of modern Indonesia since c. 1200 Stanford, Calif.: Stanford University Press, 2001.
4. Sejarah Indonesia modern, 1200–2004 / M. C. Ricklefs Jakarta: Serambi, 2005, 783 p
5 .Теми семінарських занять з навчальної дисципліни «Історія Індонезії». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htpp://for.history.univ.kiev.ua.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота, есе 1, 2, усне опитування, контрольна робота 1, 2.
Залік.
Методи та критерії оцінювання
- форма оцінювання – залік;
- максимальна кількість балів, які може отримати студент – 20 балів;
- Оцінюються такі результати навчання студента як вміти визначити ресурси (людські, природні, матеріальні, технічні, інтелектуальні, фінансові та ін.), що обумовили змогу отримання незалежності Індонезії; вміти аналізувати загальні етапи розвитку Республіка Індонезії від епохи Сукарно до 2021 р.
- форма проведення заліку – письмова, види завдань – завдання, у вигляді тестування;
- мінімальний пороговий рівень залікової оцінки, за якої залік вважається складеним – 12 балів.
Необхідна умова допуску до заліку: студент не допускається до заліку, якщо під час семестру набрав менше, ніж 40 балів (критично-розрахунковий мінімум).
Рекомендований мінімум допуску до заліку 48 балів.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни