Східна мова (китайська): середній рівень

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Східна мова (китайська): середній рівень
Код дисципліни
ВК 2.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
Знати граматичні категорії та усі граматичні конструкції, передбачені курсом. Знати основний лексичний пласт запропонованих текстів. Знати специфіку перекладу різних видів текстів (суспільно-політичні, науково-технічні, художні тощо), їхню лексико-граматичну та стилістичну характеристику. Знати назви історичних та культурних пам’яток, подій, постатей та географічні назви. Вміти писати твори з використанням лексики та граматики курсу. Вміти розвивати навички розуміння на слух різних за структурою (монологи, діалоги) і тематикою текстових матеріалів. Вміти використовувати вивчений матеріал у монологічному та діалогічному мовленні. Вміти перекладати усно та письмово тексти на запропоновану курсом тематику. Вести бесіду на побутову, загальну та професійну тематики Уміння застосовувати стратегії комунікації у спілкуванні з колегами користуючись вивченим матеріалом. Володіти необхідними знаннями з етики спілкування.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
: базові знання з курсів «Вступ до східного мовознавства», «Східна мова (китайська): базовий рівень»; належне опанування лексико-граматичного матеріалу, який вивчається на другому курсі та володіння базовими навичками мовної та мовленнєвої компетенції.
Зміст навчальної дисципліни
На третьому курсі студенти повинні засвоїти граматичну базу в межах 150-200 конструкцій, розпізнавати граматичні явища, активно оволодіти запасом загальновживаної та професійної лексики (близько 2000 одиниць). Застосовувати вивчену лексику в усному монологічному та діалогічному мовленні, а також застосовувати вивчений лексико-граматичний матеріал. Сприймати на слух тексти, пов’язані з вивченою тематикою. Читати тексти відповідно до навчальної установки; здобувати та аналізувати інформацію при прослуховуванні аудіоматеріалів відповідно до передбаченого програмою обсягу, темпу мовлення, а також рівня лексичної та граматичної складності. На третьому курсі, застосовуючи засвоєний граматичний та лексичний матеріал, студенти вчаться говорити на загальні та професійні теми; пишуть твори за пропонованою тематикою, а також розглядають особливості перекладу різних видів текстів (публіцистичні, науково-технічні, історичні) тощо.
Рекомендована та необхідна література
1. 肖奚强, 朱敏 汉语初级强化教程:综合课本3。北京大学出版社2009年印刷,– 251。 2. 肖奚强, 朱敏. 汉语初级强化教程:听说课本3。北京大学出版社2009年印刷, – 200。 3. 当代中文,课本:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。-194页。 4. 当代中文,练习册:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。– 140页。 5. 当代中文,汉字本:乌克兰语版/吴中伟主编。-北京:华语教学出版社,2019 年。– 224页。 6. 新实用汉语课本(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. 248 页 7. 新实用汉语课本教师手册(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. – 121页。 8. 新实用汉语课本综合练习册(俄文注释本), 第1册. 北京:北京语言大学出版社, 2005. – 157 页。 9. 新实用汉语课本(俄文注释本), 第2册. 北京:北京语言大学出版社, 2006. – 296 页 10. 新实用汉语课本教师手册(俄文注释本), 第2册. 北京:北京语言大学出版社, 2006. – 117 页。 11. 新实用汉语课本综合练习册(俄文注释本), 第2册. 北京:北京语言大学出版社, 2006. – 155页 。
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота, відповідь на практичному занятті, письмові контрольні роботи, аналітична доповідь. Іспит.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж VI семестру передбачено 2 змістовних частини. Упродовж семестру із відповідних тем проводяться практичні заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контролю.Завершується дисципліна іспитом. Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які упродовж семестру не досягли рубіжного рівня оцінки (36 балів), для одержання допуску до іспиту необхідно обов’язково відпрацювати пропущені теми в письмовій формі та здати/надіслати їх електронною поштою викладачу, що проводить семінарські заняття.Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40 % підсумкової оцінки (до 40 балів за 100-бальною шкалою).Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60 %) – семестровий контроль і 40 балів (40 %) – іспит.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни