Нова історія країн Азії та Африки

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Нова історія країн Азії та Африки
Код дисципліни
ОК 17
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати основні події і процеси в ключових країнах Південної та Південно-Східної Азії у XVII – на початку ХХ ст., основні тенденції їхнього розвитку та чинники, що на них впливали.Знати основні події і процеси в ключових країнах Близького та Середнього Сходу та Африканського континенту у XVII – на початку ХХ ст., основні тенденції їхнього розвитку та чинники, що на них впливали. Вміти характеризувати і оцінювати основні події, процеси і тенденції розвитку ключових країн Південної та Південно-Східної Азії у XVII – на поч. ХХ ст. на основі аналізу історичних джерел і наукової літератури.Вміти чітко, структуровано і аргументовано викладати свою думку щодо основних подій, процесів і тенденцій розвитку ключових країн Близького і Середнього Сходу та Африканського континенту у XVII – на початку ХХ ст.Вміти чітко, структуровано і аргументовано викладати свою думку письмово.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні процеси і події з історії країн Азії і Африки у попередній історичний період. Вміти визначати особливості розвитку країн Азії і Африки у різних сферах (державного устрою, соціальній, економічній, культурній), порівнювати їх з розвитком країн Заходу. Володіти навичками критики джерел, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Країни Азії та Африки у своїй більшості на сьогодні є державами, які динамічно розвиваються. Вивчення їхньої історії дозволяє нам виявити основні стимули та тенденції, які є складовими їхнього успіху у сучасному світі. Навчальна дисципліна «Нова історія країн Азії і Африки» знайомить студентів з основними подіями і процесами в історії ключових країн Азії і Африки в XVII – на початку ХХ ст., провідними тенденціями їхнього розвитку і впливовими чинниками, що на них впливали, ставить їх у контекст глобальної історії цього періоду, визначає їхні роль і місце в ній.
Рекомендована та необхідна література
1. Рубель В. А. Нова історія Азії та Африки: Постсередньовічний Схід (XVIII – друга половина ХХ ст.). – К., 2007. 2. Кузембайулы А., Абиль Е. А. История Казахстана. – Костанай, 2006 .3. Пророченко Н. О. Туреччина: історія, культура, географія. – К., 2005 4. Теми семінарських занять з навчальної дисципліни «Нова історія країн Азії та Африки». – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htpp://for.history.univ.kiev.uа.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота, усне опитування (доповіді, коментарі, обговорення, колоквіум), академічне есе 1, 2. Модульна контрольна робота 1, 2 (тест). Іспит.
Методи та критерії оцінювання
Форма оцінювання – письмовий іспит;максимальна кількість балів, які може отримати студент – 40 балів.Форма проведення іспиту – письмова, види завдань – питання, які потребують розгорнутих відповідей.Мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним – 24 бали.Необхідна умова допуску до іспиту: студент не допускається до іспиту, якщо під час семестру набрав менше ніж 20 балів (критично-розрахунковий мінімум). Рекомендований мінімум допуску до іспиту 36 балів. 1. Модульна контрольна робота з тем ЗМ 1 (тест): РН 1.1 – 4 бали/3 бали*.2. Модульна контрольна робота з тем ЗМ2 (тест): РН 1.2 – 4 бали/3 бали3. Академічне есе з тем ЗМ 1: РН 3.2 – 5 балів/3 бали.4. Академічне есе з тем ЗМ2: РН 3.2 – 5 балів/3 бали. 5. Оцінювання роботи під час семінарських занятьЗМ 1: РН 2.1, 3.1 – 21 бал/12 балів.6. Оцінювання роботи під час семінарських занять ЗМ 2: РН 2.1-3.1 – 21 бал/12 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни