Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В1+/В2 (англійська мова)

Освітня програма: Сходознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В1+/В2 (англійська мова)
Код дисципліни
ОК 34
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Практичне заняття, самостійне виконання завдань з граматики та написання есе тощо, перевірка граматичних вправ, тестів та есе, презентація мовних тем, есе, короткі лексико-граматичні тести. Участь у заняттях: усна комунікація, виконання завдань з читання, аудіювання, письма. Підсумкові письмові тести (заліки).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння студентами дисципліни “Іноземна мова: загальний курс, рівень В1+ (англійська мова)”. 2. Належний рівень професійної іншомовної компетентності (рівень В1+), що дозволить поєднати спеціальні знання з уміннями та навичками іншомовного спілкування у сфері професійних інтересів. Дисципліна є нормативною.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Іноземна мова за професійним спрямуванням, рівень В1+/В2 (англійська мова)» для студентів ОС «Бакалавр» другого року навчання рівня В1+/В2 галузі знань 03 гуманітарні науки, спеціальності 032 Історія та археологія, освітньої програма «Сходознавство» викладається в І та II семестрах II курсу в обсязі – 120 год. (4 кредити ECTS) зокрема: практичні – 60 год, самостійна робота – 60 год. У курсі передбачено 4 змістові модулі та 4 модульні контрольні роботи. Завершується дисципліна в І семестрі заліком, у ІІ семестрі – заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. McDougal Littell. World History. Patterns of Interaction – Mc Dougal Littell, a division of Houghton Mifflin Company, the USA, 2009. 2. Pamela Marquez. World civilizations. The global experience. – Pearson, Longman, 2007. 3. Ina Stradius. DK Smithsonian. Timelines of History. – A Penguin Company, 2011. 4. L. G. Alexander. English Grammar Practice for intermediate students. - Longman, 2006. 5. Jenny Dooley, Virginia Evans. Grammarway 4. – Express Publishing, 2007. 6. Mark Foley, Daniel Hall. MyGrammarLab Advanced C1/C2. – Pearson Education Limited, 2012. 7. Raymond Murphy. “English Grammar In Use”. – Cambridge University Press, 2002. 8. Virginia Evans. FCE Use of English 2, Student’s Book. – Express Publishing, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Під час практичного заняття студент має можливість досягти від 0 до 2 балів, короткі лексико-граматичні тести - 0 - 4 бали, есе - 0 - 4 бали, презентації - 0 - 4 бали, підсумковий письмовий тест - 0 - 8 балів, виконання завдань в робочому зошиті - 0 - 4 бали ..Критеріями оцінювання співбесіди є: повна відповідь на запитання, що демонструє повне знання лексико-граматичних особливостей іноземної мови18-20 балів; неповна відповідь на запитання, що демонструє часткове знання лексико-граматичних особливостей іноземної мови15-17 балів;, відповідь фрагментарна, наявні суттєві помилкиу використанні лексико-граматичних явищ іноземної мови 12-14 балів;, відповідь демонструє знання матеріалу, але допущені грубі помилки 10-11 балів;, відповідь фрагментарна, відображені лише деякі аспекти питання 7-9 балів;, відповідь фрагментарна, наявні часті і суттєві помилки у викладі матеріалу 4-6 балів, відповідь має значні помилки 0-3 балів.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного.1) Робота на уроці (виконання завдань на говоріння, читання, письмо, аудіювання) – 40 балів / 24 бали*; 2) Написання коротких лексико-граматичних тестів – 10 балів / 6 балів; 3) Написання есе – 10 балів / 6 балів; 4) Презентація – 10 балів / 6 балів на модуль; 5) Завдання у робочому зошиті – 10 балів / 6 балів; 6) Підсумковий письмовий тест (залік) – 20 балів / 12 балів на модуль.
Мова викладання
англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни