Керування документаційними процесами
Освітня програма: Архівістика та управління документацією
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Керування документаційними процесами
Код дисципліни
ОК 24.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати міжнародні, державні та галузеві стандарти з керування документаційними процесами
Знати понятійно-термінологічний апарат, основні положення нормативно-правових актів, що регулюють сферу керування документаційними процесами
Знати витоки, генезис та основні етапи розвитку керування документацією
Знати міждисциплінарні зв’язки керування документаційними процесами та типові структури і функції служб керування документацією
Вміти формувати раціональні підходи та практичні навички у питанні документування управлінської діяльності та організації ефективної роботи з управлінськими документами
Вміти застосовувати технічні засоби й інформаційні ресурси, технології та методи для вирішення експериментальних та практичних завдань у галузі професійної діяльності
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати визначення базових понять діловодства; класифікацію службових документів; загальні принципи документообігу.
2. Вміти шукати фахову літературу у відповідності з тематикою дослідження.
3. Володіти елементарними навичками роботи з інтернет-ресурсами та технологіями для виконання та вирішення низки завдань у галузі професійної діяльності.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальний курс «Керування документаційними процесами» є базовим і обов’язковим для студентів спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа. Розкриваються витоки, тенденції становлення та основні етапи розвитку керування документаційними процесами. Визначаються та аналізуються фактори, що впливають на організацію і технологію керування документаційними процесами. Окреслюються взаємозв’язки між керуванням документацією та організацією архівного зберігання документів. Розглядаються правові основи та нормативно-методичне забезпечення державної системи керування документаційними процесами.
Рекомендована та необхідна література
1. Антоненко І. До історії розроблення міжнародного стандарту ISO 15489- 2001 “Інформація та документація − управління документацією” // Архівознавство. Археографія. Джерелознавство. Міжвідомчий збірник наукових праць. − К., 2003. − Вип. 6. − С. 73−83.
2. Антоненко І. Проект концепції впровадження в Україні норм міжнародного стандарту ISO 15489 “Інформація та документація. – Управління документацією”// Студії з архівної справи та документознавства. – 2004. – Т. 11. – С. 172–177.
3. Бездрабко В.В. Управлінське документознавство. – К., 2006. – 207 с.
4. Боряк Г.В. Виклик часу: нові стратегічні ініціативи міжнародного архівного співтовариства // Архіви України. – 2001. – № 6. – С. 66–70.
5. Дубова С.В. Підготовка фахівців з документно-інформаційного забезпечення державного управління: постановка проблеми // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв: Зб.наук.праць. – Серія „Педагогіка”. – К., 2006. – Вип. 14. – С. 52-58.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, самостійна робота, семінари, усне опитування, контрольна робота, іспит
Методи та критерії оцінювання
1. Оцінювання роботи під час семінарських занять (ЗМ 1): РН 2.1, 2.2 - 16 балів / 10 балів*.
2. Оцінювання роботи під час семінарських занять (ЗМ 2): РН 2.3 - 2.4 – 16 балів/ 10 балів.
3. Реферат ЗМ 1: РН 2.6. - 4 бали / 2 бали.
4. Презентація тем ЗМ 2: РН 2.6. - 4 бали/ 2 бали.
5. Контрольна робота з тем ЗМ1 : РН 1.1, 1.3. — 10 балів / 6 балів.
6. Контрольна робота з тем ЗМ2 : РН 1.2., 1.4.— 10 балів / 6 балів.
7. Іспит РН. 3.1 - 40 балів / 24 балів.
максимальний бал/ пороговий бал для отримання позитивної оцінки з відповідної форми контролю.
підсумкове оцінювання:
форма оцінювання – іспит;
максимальна кількість балів, які може отримати студент – 40 балів;
форма проведення іспиту – письмова, види завдань – завдання, які потребують розгорнутих відповідей;
мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої іспит вважається складеним – 24 бали.
Мова викладання
Українською
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни