Інформаційно-аналітична практика

Освітня програма: Архівістика та управління документацією

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Інформаційно-аналітична практика
Код дисципліни
ОК.30
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати термінологічно-понятійний апарат, положення про роботу відділу; посадові інструкції працівників; засади охорони праці та безпеки життєдіяльності Знати технології та процедури аналітико-синтетичного опрацювання наукової та управлінської інформації Знати особливості організації роботи зі зверненнями користувачів за допомогою електронних ресурсів бібліотеки/архіву Вміти виконувати запити тематичного характеру Вміти виконувати обробку документації засобами програмного забезпечення бази практики Вміти здійснювати мікроаналітичне згортання інформації, створювати бібліографічний опис та анотацію
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
2.1. Знaти: категоріально-понятійний апарат, законодавчі та нормативно-методичні матеріали з інформаційно-аналітичної діяльності. 2.2. Вміти: орієнтуватися в інформаційному просторі, специфіці пошуку, обробки інформації. 2.3. Володіти: методикою пошуку та опрацювання інформації, вмінням працювати з науково-довідковим апаратом бібліотек та сучасними інформаційно-пошуковими системами.
Зміст навчальної дисципліни
Важливе місце в системі вищої університетської освіти займає практика. В умовах сучасного розвиткy суспільства велике значення у практичній підготовці майбутніх фахівців має інформаційно-аналітична практика студентів, яка є складовою частиною навчального процесу, наукової та навчально-виховної роботи. Інформаційно-аналітична практика відбувається на відповідних базах практики — в бібліотечних та архівних ycтановах України. Згідно з навчальним планом історичного факультету практика проводиться наприкінці II семестру протягом двох тижнів. Це той етап, до якого студенти приходять після вивчення низки фундаментальних дисциплін, в результаті чого у багатьох з них вже склалися стійкі наукові інтереси та сформувалися основи навичок дослідницької роботи. Практика передбачає закріплення теоретичних знань та набуття навичок після вивчення студентами дисципліни «Інформаційно-аналітична діяльність», «Бібліотекознавство та бібліографія», «Аналітико-синтетичне опрацювання інформаційних ресурсів›). Навчальна практика спрямована на поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів про теорію i практику інформаційно-аналітичної діяльності. Знання i навички, набуті під час проходження практики, допоможуть сформувати у здобувачів освіти відповідні компетентності.
Рекомендована та необхідна література
1. Бібліографічний запис. Бібліографічний опис. Загальні вимоги та правила складання (ГOCT 7.1 — 2003, IDG) : ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. — [Київ], 2007. — 47 с. (Нац. стандарт України). 2. Бібліотечно-інформаційна діяльність. Терміни та визначення понять : ДСТУ 7448:2013. Вперше (зі скасуванням в Україні ГОСТ 7.26-80). — Чинний від 2014- 07-01. — Київ : Мінекономрозвитку України, 2014. — 41 с. — (Нац. стандарт України).
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
- семестрове оцініовання: 1. Індивідуальне завдання 1: PH 1.1 — 10 балів/6 балів 2. Індивідуальне завдання 2: PH 1.2 — 10 балів/6 балів 3. Індивідуальне завдання 3: РН 1.3 — 10 балів/6 балів 4. Індивідуальне завдання 4: РН 2.1 — 10 балів/6 балів 5. Індивідуальне завдання 5. PH 2.2 — 10 балів/6 балів 6. Індивідуальне завдання 6. РН 2.3 — 10 балів/6 балів 7. Складання звітньої документації: РН 4.1 — 20 балів/12 балів 8. 3axист та оцінювання звіту: PH 4.2 — 20 балів/12 балів - підсумкове оцінювання: диференційований залік (захист звіту)
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни