Загальна психологія

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Урядування у публічній сфері» - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Загальна психологія
Код дисципліни
ОК.32
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати й розуміти:основні категорії та поняття загальної психології;основні методи психологічного дослідження;етапи становлення та розвитку психіки і свідомості;психологічну структуру особистості;основні теорії особистості; Вміти:ідентифікувати основні психічні процеси особистості;адекватно аналізувати психічні стани особистості; розробляти і впроваджувати методологію психологічного дослідження; Комунікація:презентувати результати інтелектуальної праці та здійсненої самостійної роботи у вигляді доповідей, повідомлень, презентацій здатність брати участь у виконанні спільних завдань та проектів Автономність та відповідальність Брати на себе відповідальність за достовірність проведених досліджень та приймати креативні рішення в проблемних ситуаціях.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати сутність та структуру психологічної науки; особливості протікання базових та пізнавальних психічних процесів, а також їх розвиток в онтогенезі; структуру особистості, закони та етапи розвитку особистості; основні психологічні підходи до вивчення особистості. 2. Вміти використовувати знання з психології у своїй подальшій професійній діяльності; використовувати найпростіші методи психологічного дослідження при вивченні різних інтерперсональних взаємодій та соціальних явищ в цілому; 3. Володіти навичками роботи з психологічними теоріями; застосування методу опитування; психологічного аналізу ситуації взаємодії «особистість-суспільство».
Зміст навчальної дисципліни
Змістовний модуль 1. Психологія як наука. Психологічні характеристики особистості. 1 Природа психіки та предмет психологічної науки 2 Розвиток психіки та свідомості 3 Методи психології Змістовний модуль 2. Психічні процеси Когнітивна сфери особистості. 4 Відчуття та сприймання 6 Увага та пам`ять 7 Мислення та інтелект 8 Уява і творчість Змістовний модуль 3. Афективна сфера особистості. 9 Емоції, почуття 10 Воля 11 Психічні стани особистості 12 Тривога Змістовний модуль 4. Психологія особистості. 13 Особистість: загальна психологічна характеристика, склад та структура (темперамент та характер) 14 Основні теорії особистості
Рекомендована та необхідна література
1. Загальна психологія: Підручник. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська та ін..Київ: Либідь, 2005. 464 с. 2. М`ясоїд П.А. Загальна психологія. Навчальний посібник. / П.А. М`ясоїд. Київ, “Вища школа”,2014. 276 с. 3. Основи психології: Підручник / За заг. ред. О.В.Киричука, В.А.Роменця. 4-е вид., Стереотип. Київ: Либідь, 1999. 632 с. 4. Савчин М.В. Загальна психологія. Частина 1. Навч. пос./ М. В. Савчин. Дрогобич. 2019. 372 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи та методи викладання Лекція, практичні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Методи та критерії оцінювання – семестрове оцінювання (МАХ – 100 балів / MIN – 60 балів): 1. Виконання навчальних завдань– 40 бали / 20 балів; 2. Модульна контрольна робота (2 МКР, по 15 балів макс. кожна) (1.5; 3.1) – 30 балів / 15 балів; 3. Самостійна робота (2.3, 3.2) – 20 балів / 10 балів; Підсумковий контроль здійснюється у формі іспиту, який оцінюється максимум у 40 балів. Підсумкова оцінка з дисципліни студенту виставляється за результатами роботи протягом семестру як сума балів, отриманих впродовж навчального семестру, включаючи бали, отримані за виконання самостійної роботи та іспиту
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Юлія Владиславівна Романова
Кафедра соціальної психології
Факультет психології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра соціальної психології
Факультет психології