Іноземна мова

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Урядування у публічній сфері»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Іноземна мова
Код дисципліни
ОК.3
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
17
Результати навчання
Знати: основні принципи мовної норми та дотримуватися їх при застосуванні іноземної мови у різних функціональних стилях усного й писемного мовлення; ключові поняття іноземної мови та володіти ними у рамках наукового й професійного спілкування; знати стилістичні особливості професійно орієнтованих текстів; основи писемного спілкування; Вміти: самостійно працювати з першоджерелами та автентичними статтями професійно орієнтованого характеру; вести бесіду з активним використанням ключових тематичних лексичних одиниць; спілкуватися у письмовій та усній формі; У ході говоріння вміти будувати тривале спонтанне монологічне висловлювання, брати участь у непідготовленому діалозі/полілозі для реалізації мовленнєвих інтенцій. У ході письма вміти композиційно укладати й оформляти наукові й професійно орієнтовані тексти різних жанрів та стилів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів України та достатній рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти та Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.
Зміст навчальної дисципліни
КУРС 1 Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 Змістовий модуль 3 Змістовий модуль 4 КУРС 2 Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 КУРС 3 Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2 КУРС 4 Змістовий модуль 1
Рекомендована та необхідна література
1. Андросюк Г.Л., Назаренко О.І., Цепко Т.А. Politics: Basic Issues. – К.: КНУ, 2017. – 230 с. 2. Beck R. World History : Patterns of Interaction / Roger B. Beck, Linda Black, Larry S. Krieger, Phillip C. Naylor, Dahia Ibo Shabaka. – McDougal Littell, 2009. – 1312 p. 3. Biays J. Along These Lines : Writing Paragraphs and Essays / John Sheridan Biays, Carol Wershoven. – Boston : Pearson Education, 2016. – 639 p. 4. Edwards G. Introduction to Public Administration / ed. by Goldfrey Edwards. – NY: Library Press, 2017. – 336 p. 5. Hague R., Harrop M., McCormick J. Political Science: A Comparative Introduction: 8th Editon. – L.: Palgrave, 2016. – 366 p.та інше.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, семінарські заняття, самостійна робота. Planned educational activities and teaching methods
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усіх тем змістового модуля і є сумою балів з кожного. Оцінювання за формами контролю за умови проміжного контролю та заліку: Максимальна кількість балів, які можна отримати протягом семестру, - 60. Бали, отримані студентом протягом 6 семестру, складають 60% підсумкової оцінки з дисципліни. Упродовж семестру оцінюється робота студента під час кожного практичного заняття з усного/письмового мовлення. Під час практичного заняття студент має можливість досягти від 0 до 2 балів. Критеріями оцінювання роботи студента під час заняття є: - знання і використання граматичних особливостей мови 0,5 бала; - знання і використання лексики з теми заняття 0,5 бала; - виконання завдань на говоріння та читання 0,5 бала; - виконання завдань на письмо та аудіювання 0,5 бала. Підсумкове оцінювання у формі заліку.
Мова викладання
Англійська