Виробнича практика на посаді ("Медіалінгвістика")

Освітня програма: Українська філологія та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича практика на посаді ("Медіалінгвістика")
Код дисципліни
ВБ 2.10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1 Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації ПРН 17. Планувати, організовувати, здійснювати і презентувати наукове теоретичне і прикладне дослідження з української філології ПРН 23.2. Знання актуальних дослідницьких епістем в сучасній медіалінгвістиці. ПРН 28.2. Знання видів лінгвістичної експертизи в медійній комунікації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне вивчення засад фахового опрацювання лінгвістом медійного матеріалу; 2) володіння навичками стилістичного аналізу мови медіатекстів відповідно до врахування первинних та вторинних факторів її функціонування; 3) знання про актуальні стратегії використання мови в різних типах медійної комунікації – рекламній, політичній, бізнесовій та ін.
Зміст навчальної дисципліни
Виробнича практика (на посаді) магістрантів є завершальним етапом їхньої практичної підготовки, навчання й виховання як майбутніх фахівців, що проводиться після засвоєння програм теоретичного та практичного блоків освітнього рівня «магістр» за освітньою програмою «Українська філологія та західноєвропейська мова» в межах спеціалізації «Медіалінгвістика» (2433.2 – аналітик консолідованої інформації). Виробнича практика проводиться відповідно до чинних навчальних планів упродовж шести тижнів другого семестру, на що передбачається 6 кредитів.
Рекомендована та необхідна література
1. Бацевич Ф.С. Нариси з комунікативної лінгвістики. Львів, 2003. 2. Карпіловська Є. А. Динаміка сучасної української мови в словниках нового покоління (проект серії словників нової української лексики). Українська мова. 2004. № 3. С. 3-29. 3. Лінгвістика впливу: монографія / В.В. Різун, Н.Ф. Непийвода, В.М. Корнєєв. Київ, 2005. 4. Медіалінгвістика : словник термінів і понять / Л.І. Шевченко, Д.В. Дергач, Д.Ю. Сизонов / за ред. Л.І. Шевченко. Вид. 2-ге, випр. і доп. Київ : Видавничо-поліграфічний центр "Київський університет", 2014. 326 с. 5. Теорія медіалінгвістики: підручник / Л. Шевченко, Д. Сизонов. Київ: ВПЦ «Київський університет», 2021. 6. Шевченко Л., Сизонов Д. Нові слова та фразеологізми в медіа: словник. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2017-2021.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Диференційний залік
Методи та критерії оцінювання
1. Розподіл балів, які отримують студенти, здійснюється за результатами поданих звітів до захисту. Обов’язковим елементом підсумкової оцінки є презентація звіту. 2. За кожен етап виробничої практики студент отримує певну кількість балів, що сумується відповідно до ступеня виконаної роботи. 3. Максимальна кількість балів за три етапи – 60 балів; максимальна кількість балів за результатами підсумкового етапу – 40 балів. Сумарно – за три етапи (підготовчий, організаційний та власне виробничий) та презентацію звіту (підсумковий етап) – магістрант може набрати 100 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни