Виробнича асистентська практика з відривом (англійська мова)

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича асистентська практика з відривом (англійська мова)
Код дисципліни
ННД.07
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН19.1 Використовувати методи необхідні для забезпечення методологічного процесу викладання кримськотатарської мови, турецької та англійської мов у вищих навчальних закладах. ПРН20.1 Застосовувати інтерактивні методи необхідні для забезпечення навчання у вищій школі. ПРН21.1. Застосовувати знання й уміння, необхідні для опанування навичок асистентської практики з відривом. Повний перелік результатів навчання (ПРН) за освітньою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: теоретичні основи навчання філологічних дисциплін, як складають фах магістранта: цілі, зміст, підходи, методи і методичні прийоми, засоби, форми організації процесу навчання; форми, методи і засоби діагностики успішності студентів. Уміти: ефективно вибудовувати процес навчання АМ; використовувати сучасні методи, технології навчання філологічних дисциплін, технології діагностики знань, навичок та вмінь студентів; аналізувати НМК з відповідних дисциплін з метою їх раціонального використання; добирати мовний / літературний матеріал, прийоми, засоби навчання дисциплін з фаху; складати плани-конспекти занять, організовувати, проводити та аналізувати заняття.
Зміст навчальної дисципліни
Виробнича асистентська практика – це комплексний процес, який є складовою частиною підготовки фахівців на здобуття ступеня «магістр» за спеціальністю 035 «Філологія». Виробнича асистентська практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчальної роботи у ЗВО. Виробнича асистентська практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування; формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності магістрантів.
Рекомендована та необхідна література
1. Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. – Житомир: Житомир. держ. ун-т, 2005. – 126 с. 2. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / [Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2013. 590 с. 3. Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 106 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, семінари
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання), що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння), що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання роботи під час проходження практики: 1. Проведення практичних занять з англійської мови: 30 - 50 балів. 2. Проведення залікового заняття з англійської мови: 6 - 10 балів. 3. Самоаналіз проведених занять: 9 - 15 балів. 4. Аналіз відвіданих занять викладачів: 6 - 10 балів. 5. Спілкування з суб’єктами освітнього процесу: 6 - 10 балів. 6. Звіт про проходження виробничої практики: 3 - 5 балів.
Мова викладання
Українська/англійська