Турецька мова: практичний курс

Освітня програма: Кримськотатарська філологія, англійська мова та переклад

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Турецька мова: практичний курс
Код дисципліни
ННД.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: - граматичні конструкції турецькї мови та лексичний матеріал відповідно до рівня А2; - синтаксичні правила побудови словосполучень, простих (поширених та непоширених) речень відповідно до рівня А2. Вміти: - читати турецькою мовою та розуміти зміст прочитаного тексту/діалогу у межах пройденого лексичного та граматичного матеріалу відтворювати прочитане; - вести розмову на задану тематику у межах пройденого лексичного матеріалу; - розуміти на слух текти/діалоги турецькою мовою до рівня А2.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – забезпечити оволодіння студентами практичними навичками та різними видами мовленнєвої діяльності з турецької мови, необхідними для оперування діалогічним та монологічним мовленням у межах комунікативних тем, пройдених за весь період вивчення цієї дисципліни; читанням та розумінням адаптованих та оригінальних текстів різних стилів; удосконалення навичок грамотного письма турецькою мовою; запропонованих у межах дисципліни граматичних та розмовних тем для вирішення навчальних та професійних завдань. Удосконалюються основні види мовленнєвої діяльності турецькою мовою: читання, говоріння, письмо та аудіювання. Формуються комунікативні мовленнєві компетенції студентів: сприйняття та розуміння дискурсу на слух, уміння спілкуватися на теми, визначені програмою, розуміння тексту та здатність до відтворення прочитаного. Розвиваються навички письма та читання, що відповідають вимогам середнього рівня володіння другою іноземною мовою.
Рекомендована та необхідна література
1. Eker S. Çağdaş Türk Dili. /S. Eker. –Ankara: GrafikerYayınları, 2016. – 480 s. 2. Koç N. Yeni Dilbilgisi. – Ankara, 1996. – 741 s. 3. Uzun E. Yeni Hitit Ders Kitabı 3 / E. Uzun. – Ankara: AÜ Basımevi, 2012. – 194s. 4. Uzun E. Yeni Hitit Çalışma Kitabı 3 / E. Uzun. – Ankara: AÜ Basımevi, 2012. – 77s. 5. Yunus Emre Enstitüsü Yedi İklim Türkçe Ders Kitabı C1/ Ankara: BMBasımevi, 2016. – 203S. 6. Yunus Emre Enstitüsü Yedi İklim Türkçe Çalışma Kitabı C1/ Ankara: BMBasımevi, 2016. – 91 S. 7. Yunus Emre Enstitüsü Yedi İklimTürkçe Ders Kitabı C2/ Ankara: BMBasımevi, 2015. – 185S.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття – виконання усних та письмових завдань, усні відповіді, аудіювання. Самостійна робота – виконання творчих завдань, домашнє читання
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання, що складає 60% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Робота на практичних заняттях: 24 - 36 балів. 2. Домашнє читання: 2 - 4 балів. 3. Модульна контрольна робота: 10 - 20 балів.
Мова викладання
турецька/українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології