Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: індонезійська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача
Код дисципліни
ОК. 03
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Оцінювати власну навчальну та науково-професійну діяльність, будувати і втілювати ефективну стратегію саморозвитку та професійного самовдосконалення. ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового спілкування; презентувати результати досліджень державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації. ПРН 13. Доступно і аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних знань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування курсів «Педагогіка», «Психологія»; 2) знання теоретичних основ структури психіки, факторів і основних механізмів формування особистості; 3) розуміння сутності основних регуляторів діяльності і поведінки в групі і можливостей їх використання в роботі з академічною групою.
Зміст навчальної дисципліни
Представлені особливості освітнього процесу у закладах вищої освіти, який орієнтовано на надання допомоги особистості в освоєнні знань з педагогіки; особливості студента (слухача) та викладача; засоби впливу на студентську аудиторію. Відбувається формування педагогічного мислення, навчання аналізу педагогічної дійсності, свідомому оволодінню професійно-педагогічними вміннями та навичками. Зміст розкривається у двох модулях. У першому – методологія, дидактика вищої школи, особливості організації виховної роботи у ЗВО. У другому – теорія, методика, сучасні технології формування педагогічної майстерності викладача ЗВО.
Рекомендована та необхідна література
1. Балашова С.П., Головко Н.І. Методика та організація наукових досліджень студентів у закладах вищої освіти. Навчально-методичний посібник/ автори і укладачі: С.П. Балашова, Н.І. Головко. Київ: ЦП «Компринт», 2020. – 175 с. 2. Етичний кодекс університетської освіти. Режим доступу/http://www.univ.kiev.ua 3. Калашнікова Л. М., Жерновникова О.А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навчальний посібник. – Харків, 2016. – 260 с. 4. Кафедра педагогіки Київського університету: історичний поступ та сучасність. Науковий збірник (статті авторів-учасників Міжнародної науково-практичної конференції (10 квітня 2020 р.). Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. 236 с. 5. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Усна відповідь, презентація. Творча робота. Систематична робота над курсом. Активність. Модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання студентів здійснюється під час усіх видів навчальних занять і за результатами самостійної роботи. Під час занять оцінюються: усна відповідь, презентація, виконання практичних завдань, рішення педагогічних задач, активна участь у дидактичних іграх. Модульні контрольні роботи виконуються і оцінюються після завершення модулю і включають в себе запитання з усього навчального курсу. Максимальна кількість балів за роботу протягом семестру дорівнює 60. Підсумковий бал виставляється за результатами роботи студента впродовж семестру і іспиту.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни