Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури у закладах вищої освіти

Освітня програма: Сучасна англомовна комунікація та переклад i дві західноєвропейські мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури у закладах вищої освіти
Код дисципліни
OК.06
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 3, ПРН 14. Повний перелік результатів навчання за освітньо-науковою програмою подано у пункті «Профіль програми»
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни передбачає рівень володіння англійською мовою не нижче В2 за шкалою CEFR. Крім того, студенти мають: 1. Знати теоретичні основи базових історико-літературних дисциплін, основні методи літературознавчого аналізу, базові літературознавчі терміни для кожного літературного напряму. 2. Уміти оперувати базовою термінологією та понятійним апаратом літературознавства. 3. Володіти навичками літературознавчого аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури у закладах вищої освіти» спрямована на вивчення теорії та практики навчання іноземної мови з урахуванням сучасних тенденцій розвитку лінгвістики і лінгводидактики. Дисципліна знайомить студентів із тенденціями розвитку іншомовної освіти в Україні та світі, системою навчання іноземної мови, загальними принципами планування, організації та забезпечення процесу навчання англійської мови як засобу міжкультурної комунікації. Студенти-магістри знайомляться з основними теоретико-методичними параметрами курсу зарубіжної літератури у ЗВО; сучасними методичними формами викладання курсу в контексті активного навчання у сучасному ВНЗ, зокрема з методами створення евристичної ситуації як стимулу активного навчання в різних формах лекційної та семінарської роботи.
Рекомендована та необхідна література
1. Brandi, K. (2020). Communicative language teaching in action: Putting principles to work. Cognella Academic Publishing. 2. Butcher, C., Davies, C., & Highton, M. (2019). Designing learning: From module outline to effective teaching (2nd ed.). Routledge. 3. British Council, UKALTA, EALTA & ALTE. (2022). Aligning language education with the CEFR: A handbook. http://www.ealta.eu.org/documents/resources/CEFR%20alignment%20handbook.pdf 4. Council of Europe. (2020). Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment: Companion volume. Council of Europe Publishing. https://rm.coe.int/common-european-framework-of-reference-for-languages-learning- teaching/16809ea0d4 5. Enomoto, K., Warner, R., & Nygaard, C. (2021). Teaching and learning innovations in higher education. Libri Publishing. 6. Harmer, J. (2015). The practice of English language teaching (5th ed.). Pearson.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • Лекції, обговорення, доповнення; • усні відповіді на практичних заняттях; • наукові проєкти; • контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь, доповнення, контрольні роботи: РН 1.1-1.4, 2.1-2.3, 3.1, 4.1 – 38/70 балів. Презентація: РН 2.1-2.3, 3.1, 4.1 – 22/30 балів.
Мова викладання
Англійська