Сучасні концепції постмодернізму

Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні концепції постмодернізму
Код дисципліни
ВБ.1.13
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1 Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 5 Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 7 Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 11 Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською мовами. ПРН 24.1 Використовувати інструментарій порівняльного літературознавства для аналізу літературного процесу, сучасної белетристики, її національної специфіки й художніх особливостей.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення курсу студенти мають знати основні передумови зародження та розвитку літературних феноменів, співмірних зі стилями та напрямами, особливості формування жанрів та канонів художньої літератури; володіти фактологічними знаннями з історії української та зарубіжної літератур ІІ пол. ХХ ст. – перших десятиліть ХХІ ст. Також студенти мають володіти елементарними навичками наукового дослідження та управління інформацією; критичного ставлення до аналізованих явищ; використання іншомовних фахових інформативних джерел; взаємодії і співробітництва у навчанні в ситуаціях пошукового характеру.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни полягає у вивченні основних ідейно-естетичних та жанрово-стильових тенденцій постмодернізму, поглибленні базових знань із теорії літератури та історії української літератури, удосконаленні вмінь фахового аналізу художніх текстів.
Рекомендована та необхідна література
1.Енциклопедія постмодернізму. За ред. Чарлза Вінквіста та Віктора Тейлора. Перекл. з англ. Віктор Шовкун. Київ: Основи, 2003.504 с. 2. Семків Р. Постмодернізм та іронія (типологізація нетипового). Слово і Час. 2000. № 6. С. 6–12. 3. Харчук Р. Сучасна українська проза. Постмодерний період : навчальний посібник. Київ: Академія, 2008. 247 c. 4. Encyclopedia of Postmodernism / Edited By Victor Taylor, Charles Winquist. URL: https://ebookppsunp.files.wordpress.com/2016/06/28097638-encyclopedia- of-postmodernism.pdf
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи: усні відповіді / участь у дискусії, індивідуальний творчий проєкт; презентація індивідуального творчого проєкту; модульна контрольна робота. Методи викладання : лекція, семінарське заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит. Упродовж семестру студент може набрати мінімально 36 / максимально 60 балів. Усна відповідь, участь у дискусії оцінюється мінімально в 1 / максимально 3 бали; творчий проєкт – мінімально в 4 / максимально 7 балів; презентація – мінімально в 3 / максимально 6 балів. За модульну контрольну роботу студент може набрати мінімально 3 / максимально 7 балів. На іспит виноситься мінімально 24 / максимально 40 балів. Шкала відповідності оцінок: «відмінно» – 90–100 балів; «добре» – 75–89 балів; «задовільно» – 60–74 балів; «незадовільно» – 0–59 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни