Багатосеместрова дисципліна "Англійська мова" (1-й семестр)

Освітня програма: Літературна творчість, українська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна "Англійська мова" (1-й семестр)
Код дисципліни
ОК.11.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 1 Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 5 Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 9 Характеризувати діалектні та соціальні різновиди української та англійської мови, описувати соціолінгвальну ситуацію. ПРН 10 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11 Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською мовами. ПРН 14 Використовувати українську та англійську мови – в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного опанування курсу студент повинен знати базові, орфоепічні, граматичні, лексичні та стилістичні норми літературної англійської мови; вміти виокремлювати фонеми, транскрибувати їх та володіти навичками читання, письма, аудіювання і говоріння на рівні В1.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формувати в студентів англомовну комунікативну компетенцію як сукупності знань, умінь, навичок, що забезпечують ефективну міжкультурну комунікацію в усній і писемній формах; сприяти оволодінню основними видами комунікативної діяльності (діалогічним і монологічним мовленням, читанням та розумінням англомовних текстів, письмом й аудіюванням). Навчання відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів і моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Програма передбачає комплексне викладання мови: всі її аспекти вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок, вмінь і навчанням спілкуванню.
Рекомендована та необхідна література
1. Clare A., Wilson J.Speakout. Advanced – Pearson Education, 2015, 175 p. 2. Dooley J. Grammarway 3/4 / J.Dooley, V.Evans–Newbury: Express Publishing, 2009, 272 р. 3. Evans V. Round-up 6 / V.Evans. – Newbury: Express Publishing, 2010, 268 р. 4. Evans V. Enterprise 4/ V.Evans, J.Dooley. – Newbury: Express Publishing, 2009, 198 р. 5. Evans V. Upstream Intermediate / V.Evans. – Newbury: Express Publishing, 2012, 222 р. 6. Evans V. Upstream Upper-Intermediate / V.Evans, J.Dooley. – Newbury: Express Publishing, 2010, 264 р. 7. Healan A., Gormley K., Shotton D. Close-up B2. Cengage Learning, 2015., 190 р.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані освітні заходи: усні відповіді, спонтанне монологічне та діалогічне мовлення, аудіювання, письмові завдання (написання творів, есе, листів), презентація, домашнє/ індивідуальне читання, тематична контрольна робота, підсумкова контрольна робота. Методи викладання : практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Відповіді на практичних заняттях, спонтанне монологічне та діалогічне мовлення – 2, письмові завдання – 2 , презентація – 10, домашнє/ індивідуальне читання – 10, тематична контрольна робота – 10, підсумкова контрольна робота – 20. Підсумкове оцінювання – проміжний контроль. Обов’язковим є написання двох тематичних контрольних робіт. Бали виставляються за результатами роботи студента впродовж усього семестру. Шкала відповідності оцінок: «Зараховано» – 60-100 «Не зараховано» – 0-59.
Мова викладання
Англійська, українська