PR-стратегії етнокультурних проектів

Освітня програма: Етнокультурологія з поглибленим вивченням іноземної мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
PR-стратегії етнокультурних проектів
Код дисципліни
ДВС.01.08
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти чинники етнокультурної динаміки, принципи періодизації етнокультурних процесів, їх специфічні риси та характеристики. ПРН 8. Інтерпретувати етнокультурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту. ПРН 9. Аналізувати ефективність культурних політик, технологій реалізації культурних ідей у контексті конкретних параметрів їх впровадження. ПРН 10. Розпізнавати та класифікувати різні типи етнокультурних продуктів, визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу. ПРН 11. Здійснювати експертну оцінку етнокультурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цієї дисципліни студенти повинні: 1. Знати - теоретичні підходи до визначення культури, її проявів та форм існування, - приклади функціонування проектів етнокультурного характеру. 2. Вміти - шукати інформацію з різних джерел, перевіряти її на достовірність, - виділяти головні тези у великому обсязі інформації, - здійснювати порівняльний аналіз. 3. Володіти елементарними навичками - роботи з науковою та навчально-методичною літературою, - грамотного письма і мовлення, - самопрезентації, - управління акаунтами.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам розуміння теоретичних основ і практичних навичок розробки, реалізації і оцінювання PR-стратегій етнокультурних проектів. Анотація. Навчальна дисципліна передбачає формування у студентів фахових навичок PR-менеджера етнокультурних проектів. Її предметом є вивчення теорії і практики PR-діяльності в контексті організації та управління етнокультурними проектами. Під час опанування дисципліни студенти засвоять принципи розробки PR-стратегії; засвоять комплекс традиційних та інноваційних PR-інструментів; розкриють особливості взаємодії з медіа; познайомляться із комплексом PR-жанрів. Основні завдання дисципліни: навчити розробляти PR-стратегії етнокультурних проектів; сформувати вміння використання PR-інструментарію для реалізації ідеї етнокультурного проекту, оцінки його ефективності; навчити створювати основні PR-матеріали, організовувати PR-заходи; розвинути вміння працювати у проектних командах.
Рекомендована та необхідна література
1. Whatmough D. Digital PR. Emerald Publishing Limited, 2019. 172 p. 2. Білан Н.І., Нетреба М.М. Організація роботи пресслужби : навч. посіб. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2015. 303 с. 3. Ільяхов М., Саричева Л. Пиши, скорочуй. Як створити дієвий текст. К. : BOOKCHEF, 2019. 420 с. 4. Коник Д. Стратегічні комунікації. Київ : ТОВ «ОБНОВА КОМПАНІ», 2016. 256 с. 5. Ліміна П. Хто є хто у культурі: від митця й філософа до споживача. Читомо. 2018. URL: https://chytomo.com/khto-ie-khto-u-kulturi-vid-myttsia-j-filosofa-do-spozhyvacha/. 6. Основи реклами і зв’язків з громадськістю : підручник / [Іванов В.Ф., Бугрим В.В., Башук А.І. та ін.] ; за заг. ред. В.Ф. Іванова, В.В. Різуна. К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2011. 431 с. 7. Райс Е., Траут Дж. Маркетингові війни. Харків : Вид-во «Ранок» : Фабула, 2019. 240 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено 2 змістові частини. Перша частина курсу – «Розробка PR-стратегії та її ефективність: теоретична частина», Друга частина курсу – «Інструменти реалізації PR-стратегії: практична частина». Форми навчання: лекції, семінари, індивідуальна і групова робота над проектами, самостійна робота. Упродовж семестру після лекційних занять із відповідних тем проводяться семінарські заняття, на яких здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт (усна відповідь, доповнення, обговорення, виконання індивідуального завдання, проміжний контрольний тест, іспит). На семінарах студенти звітують про самостійну роботу в проектних командах, реалізовуючи етнокультурний продукт.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання (знання) - 40% від загальної оцінки та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння, комунікація) – 60% від загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: усна відповідь, доповнення, обговорення, виконання індивідуального завдання, проміжний контрольний тест: 29/50 б. Презентація виконання індивідуального завдання: 7/10 б. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу підготовки у групах етнокультурного проекту: усна відповідь, доповнення, обговорення, презентація індивідуального і групового проектів, проміжні контрольні тести) та за самостійну роботу (виконання індивідуального завдання). Усі види робіт за семестр мають у підсумку 36/60 б. Завершується дисципліна іспитом у письмовій формі 24/40 б.
Мова викладання
Українська мова

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни