Прагматика та менеджмент етнокультурних проєктів (4 семестр)

Освітня програма: Етнокультурологія з поглибленим вивченням іноземної мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Прагматика та менеджмент етнокультурних проєктів (4 семестр)
Код дисципліни
ДВС.01.15
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 11 Здійснювати експертну оцінку етнокультурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації. ПРН 12. Обґрунтовувати, розробляти та реалізовувати етнокультурні події та проєкти з дотриманням законодавства та у відповідності до визначених мети та завдань. ПРН 13. Презентувати знання про етнокультуру відповідно до спеціалізації представників різних професійних груп та здобувачів освіти. ПРН 14. Вести публічну дискусію та підтримувати діалог з питань української культури з фахівцями та нефахівцями. ПРН 17.1 Провадити менеджмент, здійснювати промоцію та організовувати етнокультурний івент. (за блоком «Менеджмент етнокультурних проєктів»).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні особливості та характерні риси прагматики та менеджменту етнокультурних проектів. 2. Вміти охарактеризувати основні функції менеджменту. 3. Володіти елементарними навичками джерельної критики, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – формування у студентів професійних знань, умінь та навичок у галузі прагматики та менеджменту етнокультурних проектів й виховання у них відповідних професійних та особистісних якостей, що необхідні фахівцям соціокультурної сфери. Анотація навчальної дисципліни: Предметом вивчення дисципліни є основні положення теорії і практики сучасних етнокультурних проектів. Навчальна дисципліна присвячена вивченню теоретичних аспектів управління етнокультурними проектами, практиці створення та реалізації соціокультурних проектів в сучасних умовах. Дисципліна складається з двох змістових модулів.
Рекомендована та необхідна література
Bugrov, V., Sitnicki, M., Serbin, O. Strategic management of creative industries: A case study of university information institutions. Problems and Perspectives in Management. 2021. 19(2). Pp. 453–467. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/ppm.19(2).2021.36 2. Sitnicki, M., Balan, V., Tymchenko, I., Sviatnenko, V., Sychova , A. Measuring the commercial potential of new product ideas using fuzzy set theory. Innovative Marketing. 2021. 17(2). Pp. 149–163. DOI: https://doi.org/10.21511/im.17(2).2021.14 3. Міждисциплінарний словник з менеджменту:Навч.посіб. [колективне видання] за ред. Д. М. Черваньов, О. І. Жилінська (з грифом МОНМСУ лист № 1/11-5940 від 12.07.2011) – К. : Нічлава, 2011.–624 с. 4. Білорус Т.В. Менеджмент практикум. Навчальний посібник. К.: Вид-во «Наукова столиця», 2020. 185 с. 5. Менеджмент: навч. посіб. для здобувачів ступеня вищ. освіти бакалавра спец. "Менеджмент" / Д. Т. Бікулов [та ін.] ; Запоріз. нац. ун-т. - Запоріжжя : Запоріз. нац. ун-т, 2017. - 359 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено 2 змістові частини. Четвертий семестр - змістовний модуль 2. Організаційні аспекти прагматики та менеджменту етнокультурних проектів. Сутність організаційної діяльності. Організаційні структури управління в творчій індустрії. Особливості організації діяльності творчої проектної групи. Сутність мотивації. Особливості процесу мотивації у творчій індустрії. Способи стимулювання творчої діяльності. Система мотивації творчого колективу. Основні джерела фінансування етнокультурних проектів. Світовий досвід та основні типи фінансування культури. Професійні обов’язки та особисті якості арт-менеджера. Оцінка ефективності діяльності арт-менеджера.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS: результати навчання (знання) - 40% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки – результати навчання (вміння,комунікація, автономність та відповідальність – 60% загальної оцінки. Четвертий семестр. Підсумковий контроль у формі іспиту. Студент не допускається до складання іспиту, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 36 балів. Для допуску до екзамену студент обов’язково має написати передбачені програмою модульні контрольні роботи та представити і захистити самостійні роботи. Якщо оцінка студента на іспиті є нижчою від мінімального порогового рівня (24 бала), то бали за іспит не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною. На іспит виноситься 4 блока завдань: 1 блок – теоретичні питання; 2 блок – категорії; 3 блок – тестові завдання; 4 блок – практичні завдання.
Мова викладання
Українська мова

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни