Інтегроване навчання: клас драми (8 семестр)

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Інтегроване навчання: клас драми (8 семестр)
Код дисципліни
ВБ 2.11.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 11, ПРН 19, ПРН 32.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студенти повинні Знати: • Теоретичні основи методики викладання іноземної мови; • Основи педагогіки інтегрованого навчання та методи залучення драми у процес навчання; • Особливості викладання англійської мови у середній школі з використанням театральних технік. Уміти: • Використовувати драматичні вправи для розвитку мовних навичок; • Створювати інтегровані уроки, де поєднуються елементи драми з вивченням англійської мови; • Мотивувати учнів до активної участі у навчальному процесі через творчі вправи. Володіти елементарними навичками: • Організації та проведення рольових ігор, драматичних постановок та інтерактивних вправ; • Використання драми для розвитку комунікативних та критичних навичок учнів; • Застосування інтерактивних методів та мультимедійних інструментів у класі драми.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Інтегроване навчання: клас драми» є дисципліною вільного вибору студента із вибіркового блоку 2. «Новітня зарубіжна література та методика навчання», що є невід’ємною складовою методичного блоку дисциплін для підготовки майбутніх викладачів англійської мови. Вона поєднує теоретичні та практичні заняття, а також передбачає самостійну роботу студентів. Протягом курсу студенти опановують основи використання драми як засобу навчання англійської мови у загальноосвітніх школах, знайомляться з сучасними методами та прийомами інтегрованого навчання. У процесі навчання студенти моделюють і проводять інтерактивні уроки, включаючи рольові ігри, драматичні постановки та інші творчі завдання, які сприяють розвитку мовних і комунікативних навичок учнів.
Рекомендована та необхідна література
Мацюк З. П., Лапшина І. О. «Методика викладання іноземних мов у загальноосвітніх школах». – К.: Либідь, 2015. – 312 с. Горошкіна О. В. «Драматична педагогіка: інноваційні технології навчання». – Харків: Ранок, 2018. – 256 с. Козак А. М. «Театральна педагогіка як інструмент розвитку особистості школяра». – Київ: Освіта, 2017. – 198 с. Методичні рекомендації для вчителів щодо використання драматизації в навчанні англійської мови / Під редакцією О. М. Ковальчук. – Вінниця: Вид-во Вінницького держ. пед. ун-ту, 2016. – 110 с. Глазунова І. С. «Інтерактивні методи викладання іноземних мов». – Одеса: ОНПУ, 2018. – 134 с. Мартиненко О. С. «Розвиток комунікативних навичок через драматизацію». – К.: Академія, 2019. – 145 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачені такі навчальні заходи, як усна відповідь на практичних занятятх, доповнення та/або усна рецензія на практичних заняттях, розробка тестових завдань, моделювання та презентація драматичної сцени (групова робота), оформлення плану-конспекту інтерактивного уроку, письмова рецензія на модель інтерактивного уроку та самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного контролю і балів, виставлених за іспит. Під час семестру студент може набрати максимум 60 балів (але не менше 36), а під час іспиту – максимум 40. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит не може бути меншою за 24 бали. Шкала відповідності За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно / Еxcellent 85–89 4 Добре / Good 75–84 65–74 3 Задовільно / Satisfactory 60–64 35–59 2 Незадовільно / Fail
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології