Частина 3. Теоретична граматика англійської мови

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 3. Теоретична граматика англійської мови
Код дисципліни
OK 02.03.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 18, ПРН 20, ПРН 21. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Теоретичний курс англійської мови: частини 1-2», «Латинська мова», «Вступ до загального мовознавства» та знати: основні мовознавчі поняття; володіти елементарними навичками добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомлення студентів з лінгвістичними проблемами теоретичної граматики, а також розвиток у студентів самостійного філологічного мислення і наукового розуміння сутності граматичних явищ і категорій в контексті новітніх теорій в межах теоретичної граматики. Навчальна дисципліна складається з чотирьох частин: перша висвітлює проблеми, пов’язані з визначенням місця теоретичної граматики серед інших лінгвістичних наук та сфер їх перетину, друга та третя частини присвячені послідовному вивченню граматичного підходу до лексичного складу мови та синтаксичної будови англійського речення, а четверта частина курсу спрямована на ознайомлення студентів з дослідженнями в межах прагматичної теорії. Вивчення теоретичної граматики, по-перше, дозволяє поглибити, узагальнити та систематизувати знання, отримані студентами у процесі практичного оволодіння мовами, по-друге, готує студентів до здійснення власних досліджень.
Рекомендована та необхідна література
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заходи складаються з усної відповіді на семінарі, написання тематичної контрольної роботі, відповіді на іспиті. Методи викладання включають лекції, семінари, самостійну роботу.
Методи та критерії оцінювання
Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит max 40/min 24. Форма поточного контролю – написання двох тематичних контрольних робіт. Оцінка за першу тематичну контрольну роботу max 10/min 5. Оцінка за другу тематичну контрольну роботу max 15/min 10. Сумарна оцінка за дві тематичні контрольні роботи max 25/min 15. Форма поточного контролю – відповідь на семінарі (7 семінарів). Оцінка на відповідь на семінарі max 5/min 3. Сумарна оцінка за відповіді на семи семінарах max 35/min 21. Сумарна підсумкова оцінка визначається за кількістю балів. Шкала відповідності За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно / Еxcellent 85–89 4 Добре / Good 75–84 65–74 3 Задовільно / Satisfactory 60–64 35–59 2 Незадовільно / Fail
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології