Багатосеместрова дисципліна «Практичний курс англійської мови» (2 семестр)

Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Багатосеместрова дисципліна «Практичний курс англійської мови» (2 семестр)
Код дисципліни
ОК.05
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН7. Розуміти основні проблеми філології та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію новогрецької та англійської мов і літератур і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати факти мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма розрахована на студентів, які вивчали англійську мову в загальноосвітній школі та мають відповідний рівень підготовки. Студент повинен знати: • основні мовознавчі терміни; • принципи аналізу мовного матеріалу; • особливості семантики та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови; вміти: • спілкуватися англійською мовою (рівень В1) • застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти елементарними навичками • добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; • спілкування на лінгвістичні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – підготовка висококваліфікованих фахівців, спеціалістів-філологів, викладачів англійської мови для вищих та загальноосвітніх закладів з паралельним формуванням лінгвометодичних навичок та вмінь, необхідних для майбутнього викладача іноземної мови, розширення їхнього світогляду, підвищення науково-теоретичної та науково-методичної кваліфікації. Приділяється увага лексичному, граматичному та стилістичному аналізу тексту. Студенти продовжують закріплювати та розвивати навички систематизування, узагальнення лінгвістичних знань з програм теоретичних курсів та дисциплін за вибором. Значна увага приділяється системному характеру мовних явищ, взаємозв’язку лексики та граматики, стилістичним особливостям мовних одиниць, семантичним аспектам синтаксису, проблемам когерентності тексту. Навчання відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів.
Рекомендована та необхідна література
1. Aspinall T. Test Your Listening. Longman, 2002. 2. Azar B. Understanding and Using English Grammar. Prentice Hall, 2006. 3. Baker A. Ship or Sheep? Student's Book: An Intermediate Pronunciation Course. Cambridge University Press, 2008. 4. Carter R. McCarthy M. Cambridge Grammar of English. A Comprehensive Guide. Spoken and Written English Grammar and Usage. Cambridge University Press, 2006. 5. Cotton D., Falvey D., Kent S. Language Leader Intermediate. Coursebook and CD-ROM. Pearson Education Limited, 2019. 6. Dummett, P., Hughes, J., Stephenson, H. Life. Upper-Intermediate. Student’s Book. Cengage Learning, 2016. 7. Evans V. Grammarway 4. Student's Book. Hueber Max GmbH., 2005 8. Foley M., Hall D. My Grammar Lab. Intermadiate. B1-B2. Pearson, 2012. 9. Kay S., Jones V. New Inside Out. Upper Intermediate Student’s Book. Macmillan, 2009. 10. Lebeau I., Rees G. Language Leader. Coursebook. Pearson, 2007.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи протягом семестру: • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи; • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції; • відповідь на практичних заняттях
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: • максимальна кількість балів протягом семестру – 60 балів, • вправи, які виконуються у процесі самостійної роботи, творчі роботи: РН 1.1–1.3, 2.1–2.3, 3, 4 – 20 балів • проміжний контроль – письмові тести з чотирьох аспектів мовної компетенції: РН 1.1-1.3, 2.1, 2.3, 4 – 30 балів • відповідь на практичних заняттях: РН 1.1–4 – 10 балів; Підсумкове оцінювання у формі іспиту: • максимальна кількість балів на екзамені – 40 балів, • оцінюються РН 1.1–4 • іспит складається з трьох письмових завдань: 1) контрольний диктант; 2) контрольна з граматики, 3) контрольна з лексичного матеріалу; та усної частини: 1) лінгвістичний аналіз тексту; 2) теоретичне питання з граматики; 3) усна тема; Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів до складання іспиту не допускаються.
Мова викладання
Англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології