Практичний курс другої іноземної мови (англійської)

Освітня програма: Українська мова та переклад (для іноземців) (мова навчання українська)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс другої іноземної мови (англійської)
Код дисципліни
ОК.27
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземною мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземною мовами. ПРН 23. Володіння другою іноземною мовою на рівні, який дозволяє задовольняти комунікативні потреби в ситуаціях щоденного спілкування, пов’язаних із побутовою, навчальною, соціокультурною та суспільно-політичною сферами.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
мати елементарні навички - читання англійською мовою; - аудіювання англійською мовою; - спілкування англійською мовою; - вміти чітко розрізнювати різноманітні граматичні конструкції та вправно їх використовувати на практиці; - використовувати лексичний інструментарій в усному та письмовому мовленні.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – «Практичний курс другої іноземної мови (англійської)» є базовою фаховою дисципліною для студентів, що навчаються за спеціальністю «Українська мова та переклад (для іноземців)». Дисципліна передбачає вступне коригування вимови (а саме: англійських голосних та приголосніих, вживання наголосу у реченні та слові, фонетичних асиміляцій); закріплення вмінь та навичок з англійської мови, що відповідають рівню A2+/B1-; вивчення граматичних категорій, зокрема дієслівних категорій аспекту; вивчення загальновживаної лексики відповідно до тематичного плану; вдосконалення навичок читання та аудіювання на матеріалі “живої” та імітації “живої” англійської мови; оснащення студентів комунікативним інструментарієм для як розуміння усного мовлення так і природної генерації усного мовлення за допомогою інтерактивних завдань, ігор та вправ на розуміння/розпізнавання/продукування необхідних елементів функціонального мовлення.
Рекомендована та необхідна література
1. Eastwood J. Oxford Practice Grammar. – Oxford University Press, 2014. 2. Каушанская В.Л. Грамматика английского языка. – Москва, 2000. 3. Каушанская В.Л. Сборник упражнений по грамматике английского языка. – Москва, 2000. 4. Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Student’s book. 4th edition. — Oxford University Press. 2019 5. Christina Latham-Koenig. Clive Oxenden. Jerry Lambert. English File Intermediate Workbook. 4th edition. — Oxford University Press. 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи: Практичні заняття, самостійна робота. Методи викладання: пояснювально-ілюстративний та пояснювально-демонстративний методи. Практичні заняття, самостійна робота. Самостійна робота з довідковою літературою, словниками, граматиками, Інтернет-джерелами. Інформаційно-комп’ютерні методи. Комунікативні методи навчання, спрямовані на вироблення та закріплення навичок говоріння, аудіювання, читання та письма. Репродуктивний і продуктивний методи. Метод тренувальних вправ. Інтерактивні методи: робота в парах, бесіди, проєктна робота в групах.
Методи та критерії оцінювання
Методи оцінювання: Усна відповідь, письмові домашні завдання, МКР, іспит. Критерії оцінювання кожного виду завдань див. у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська