Факультатив з турецької літератури у середній школі

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Факультатив з турецької літератури у середній школі
Код дисципліни
ДВС 2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
7
Результати навчання
РН 4. Знати та розуміти особливості навчання різнорідних груп учнів, застосовувати диференціацію навчання, організовувати освітній процес з урахуванням особливих потреб учнів. РН 9. Володіти формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміти відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. РН 17. Пояснювати специфіку перебігу літературного процесу різних країн у культурному контексті, характеризувати літературні епохи, художні напрями, течії, жанри, стилі, здобутки національних літератур, застосовувати різні види аналізу художнього твору, визначати його жанрово-стильову своєрідність, місце в літературному процесі, традиції й новаторство, зв'язок твору із фольклором, міфологією, релігією, філософією, значення для національної та світової культури.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
До початку вивчення цього курсу студенти освітньої програми повинні успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Психологія (учнів середньої школи)», «Методика викладання української мови як іноземної», «Методика викладання іноземної мови в середній школі», «Методологічні засади та сучасні концепції навчання мов і літератур», «Інтерактивні методи навчання іноземної мови», а також: 1) знати особливості психології учнів середньої школи; основні категорії наукового апарату психології та методики викладання; 2) уміти використовувати на практиці основні знання основ філології, історії, психології, соціології; застосовувати набуті знання та навички; 3) володіти базовими навичками пізнавальної діяльності; основними поняттями культури мислення, її загальних законів; навиками самостійної роботи з великими масивами інформації.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна має теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх вчителів тюркських мов і літератур досвіду, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями теорії та практики проведення позакласних заходів та факультативної позаурочної роботи з учнями, правилами влаштування умов для проведення ФЗ, а також застосування позакласних занять для розвитку проектної та дослідницької діяльності; спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення; дає можливість розширити поле діяльності майбутніх вчителів тюркських мов і літератур, застосувавши отримані знання і вміння. Заняття проводяться у вигляді лекційних і практичних занять. Кожна змістова частина передбачає проведення дослідницького практикуму, мета якого полягає у верифікації дослідницьких умінь студентів у процесі розв’язання задач практичного спрямування (моделювання проектів посібника). Завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1.Аніпко Н.П. Методика викладання предмета у вищій школі: підручник. Чернівці: Рута, 2016. 183 с. 2.Горбов А.С. Пишемо сценарій: поради фахівця. К.: Шкільний світ, 2010. 111 с 3.Дехтяр В.Д. Основи оздоровчо-спортивного туризму : навч.-метод. посібн. для закл. Освіти / КУТЕП. К.: Науковий світ, 2002. 202 с. 4.Дубіч Т.А. Нестандартні виховні заходи. 3 клас: [виховні години, сценарії, бесіди, ігри : посібник] Т.: Навчальна книга - Богдан, 2012. 63 с. 5.Енциклопедія позашкільної освіти / [голов. ред. Г.П. Пустовіт]; РДГУ. Рівне: Зень О. [вид.], 2017. 525 с. 6.Єгорова О., Биковська О. Позашкільна освіта: міжнародний досвід і кращі практики громадянського виховання дітей і молоді / НПУ ім. М.П. Драгоманова. Суми: Університетська книга , 2017. 175 с. 7.Класному керівнику. Колективні творчі справи / упоряд.: Л. Шелестова. К.: Шкільний світ, 2010. 126 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття; практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання семестрової роботи: 1. Доповіді: 2 - 5 балів. 2. Творчі завдання (сценарії ПКЗ): 2 - 5 балів. 3. Дослідницька робота, усні виступи: 2 - 5 балів. 4. Проміжний контроль – письмова робота: 5 - 20 балів. 5. Відповідь на семінарських заняттях: оцінюється за шкалою від п’яти до одного балу залежно від повноти розкриття, оригінальності пропозиції вирішення проблеми, що розглядається. 6. Залік: 12 - 20 балів.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Володимир Миколайович Підвойний
Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології